Virtual dj (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rens    posted on 11-01-2006 22:15
Eey ik had even een vraagje...
Wie van jullie kent het programma virtual dj? (Een programma op de pc waarmee je al je muziek kunt mixen en "remixen"Winking my eye

Reageer maar.......

What do you think about Virtual dj ??

Vote :   
Igoriaan    posted on 16-01-2006 00:16
Ik niet
Als je de pitch verandert heb ik heel vaak dat het nr "vervormt" of overslaat ofzo. Het is net of sommige beats maar voor de helft afgespeeld worden. Weet niet of dat aan iets anders ligt (bijvoorbeeld het feit dat ik het alleen maar met mp3 heb gedaan).. Het is wel lekker overzichtelijk, wat dat betreft fijner dan bijv. Traktor.
Reemz    posted on 16-01-2006 00:31
Ik heb virtual dj wel één hele dag op me pc gehad. Om het op je laptop te hebben voor je drive-in show is het grappig, maar om nou te zeggen yes dit ga ik zeker gebruiken als dj... NEE! er gaat gewoon niets boven een mixer in je handen en lekker kloten met je tt's.

Rens    posted on 16-01-2006 12:29
dat vind ik ook hoor phenix maar het is gwoon een leuk prgm, en dat van die pitch kan ook aan de versie liggen want ik heb daar geen last van...

djreino    posted on 16-01-2006 17:57
het is best een leuk progamma bij drive-in's voor verzoekjes. maar echt zelf mixen is toch het mooiste:p
chapke    posted on 16-01-2006 18:17
je kunt virtual dj ook met timecode vinyls gebruiken die op je
draaitafel leggen en de muziek aanklikken op je pc.
ongeveer hetzelfde principe als stanton final scratch.
MaxvEck    posted on 16-01-2006 20:21
maar een stuk goedkoper :D
Rens    posted on 16-01-2006 20:55
dat wist ik niet maar het klinkt oke
ramses    posted on 11-11-2006 22:54
weet iemand een skin staan met de denon3500? DIT ZOU WEL MOOI ZIJN !
ice_frenzy    posted on 14-11-2006 20:36
over skins gesproke ..
je kan echt uit zotte dingen kiezen ..
bv dat er een mixer en 2 cdj 1000 mk3 verschijnt op je scherm om mee te mixe
en dan neemt je pc ook echt de fucnties op die cdj's over ..

het enige nadeel is --> je kan met je muis nooit twee toetsten tegelijk indrukken

DrMando    posted on 04-12-2006 18:26
Virtual Dj is een mooi programma dat heel handig en gebruiksvriendelijk is, een laptop is snel meegenomen enz enz ... nadeel: werken met muis / dj console die nooit hetzelfde zullen zijn als een volwaardig dj set, wel goed als begin om de honger tegen te gaan naar meer Winking my eye
DJMixing    posted on 05-12-2006 20:50
Ik had de dj console icm Virtual DJ...

Leuke combinatie, maar je hebt altijd een klein beetje lag(=traagheid) dus echt cutten met de fader zit er niet in. Kan ook dat het aan mijn pc lag, maar dat denk ik niet. Nu die stuff verkocht, en daarvoor in de plaatst cdspelers en een mixer gekocht. Dat raad ik je toch wel aan...Virtual DJ als bijzaak kan natuurlijk altijd. Maar als hoofdzaak...ik vertrouw dat niet, een Windows programma, het kan altijd blijven vastzitten ofzo.

This is an old Topic

No new postings for 6.870 days.
 Post CommentThat would be 229 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

327 Users online: 118 Guests (209 Unknown)
Pages generated today : 34.147
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.686.159