Reloop digital jockey 2 headphones probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThomasB    posted on 10-09-2011 15:12
Hey iedereen,

Ik zit met een probleem,
Ik draai met de reloop digital jockey 2 interface edition en virtual dj (binnekort stap ik over naar pioneer ddj-t1 met traktor) en wil dan pas overstappen van virtual dj naar traktor.
Op mijn vorige pc moest ik de asio driver voor de digital jockey installeren maar ik ben overgstapt naar een nieuw laptopje met windows 7 en toen ik de controller voor het eerst aansloot installeerde de computer de controller al zonder dat ik de software cd erin had gedaan dus ik dacht, oke makkelijk.
Nu zit ik met een probleem, de headphones werken niet, ik heb de headphones al op andere dingen geprobeert dus die zijn niet stuk dus ik denk dat het aan de asio driver ligt die ik dus niet heb ge?nstalleerd maar als ik dat nu probeer zegt het installatie programma dat ik geen administratie rechten heb terwijl ik die wel hoor te hebben. Nu kan ik dus niet met mijn headphones werken en dus niet voorbeluisteren.

Ik wil zo snel mogelijk over stappen naar de ddj-t1 maar heb nog niet genoeg geld en ik heb aankomende weken nog een paar opdrachten en ik wil de ddj-t1 en traktor natuurlijk wel eerst leren kennen en er mee leren overweg gaan voordat ik ermee ga draaien op feesten.

Heeft er dus iemand een idee hoe ik mijn headphones kan laten werken en dus kan voor beluisteren?
Nogmaals het gaat om de reloop digital jockey 2 interface editio + virtual dj 7 pro

Thanks!

What do you think about Reloop digital jockey 2 headphones probleem ??

Vote :   

Bonchanoize    posted on 10-09-2011 17:05
Ik heb het probleem al gehad met reloop dig jock ie2 en traktor dan wel.
Worden je headphones herkend als output 3 & 4?
Let the magic begin
ThomasB    posted on 11-09-2011 13:33
Nee, op mijn vorige pc waar ze het wel deden had ik als output zeg maar de ASIO driver maar die kan ik hier niet installeren. Ik gebruik aleen 2 channels want ik heb het weleens met 4 geprobeert maar dat switcht heel moeilijk op deze reloop ivm faders en jogwheels en mid/high/low buttons dus dat doe ik niet.
winfakt    posted on 11-09-2011 14:44
Heb je in VDJ je output ingesteld als 'master: chan1&2 / headphone chan3&4'? en dan als geluidskaart de ASIO Driver?
ThomasB    posted on 11-09-2011 20:03
Ik heb als config
inputs: -none
outputs: -single output
soundcart: -simple (luidsprekers DigitalJockey IE2)
winfakt    posted on 11-09-2011 20:37
Kan je je outputs niet zetten op master & headphone? Dan werkt normaal je headphone. Als ik mijn output op single zet werkt men headphone ook niet.
Bonchanoize    posted on 11-09-2011 21:04
normaal gezien zou je sound card asio driver moeten zijn, omdat dit niet het geval is, kun je dus ook niet voorluisteren met je headphone
Let the magic begin
ThomasB    posted on 13-09-2011 16:31
Thx voor de tips, ze doen het nu niet zoals ik eigenlijk wil maar ze doen het ieder gevalHappy, laughing
Echt bedankt!
User edit by ThomasB on 13-09-2011 @ 16:31:20 (11%)

This is an old Topic

No new postings for 4.990 days.
 Post CommentThat would be 166.3 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

153 Users online: Yorick & 29 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 56.351
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.729.303