kleine studio opstarten met garageband
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maartenw    posted on 08-09-2011 22:25
Beste dj/producers,

Ik heb is zitten nadenken. En mij lijkt het wel leuk om een klein studiotje op te starten. Nu heb ik een macbook pro en daar zit garageband op. Kan ik hier iets mee? ook heb ik liggen kijken naar een midi keyboard. Maar ik dacht zal het eerst een hier vragen. Dus eigenlijk zou ik wel eens willen weten hoe ik niet al te duur een klein studiotje op kan zetten.

thanks,

What do you think about kleine studio opstarten met garageband ??

Vote :   

main    posted on 08-09-2011 22:33
of je hier iets mee kan? ja. of je hier ook echt een volwaardige productie mee kunt maken? nee.
voor zover ik weet is het een programma om 'kennis te maken' met het maken van digitale muziek, en voor opnames.
maartenw    posted on 08-09-2011 22:40
Poster: main
of je hier iets mee kan? ja. of je hier ook echt een volwaardige productie mee kunt maken? nee.
voor zover ik weet is het een programma om 'kennis te maken' met het maken van digitale muziek, en voor opnames.

dus eigenlijk is het dan een beetje een half gebeuren. zo net niet. En dat wil ik niet. Dan heb ik zo'n gevoel dat ik geld in een putje gooi. helaas
Yvaroz    posted on 08-09-2011 23:45
volgensmij kan je er wel een volledige productie mee maken, maar dat ligt er denk ik ook aan welk genre je wilt gaan produceren
Nothing is Impossible
maartenw    posted on 09-09-2011 07:17
Poster: Yvaroz
volgensmij kan je er wel een volledige productie mee maken, maar dat ligt er denk ik ook aan welk genre je wilt gaan produceren

in draai in de richting van dance, house
Unidentified    posted on 09-09-2011 16:35
Justice gebruikte een paar jaar geleden nog Garageband icm analoge gear om hun tracks te maken, weet niet of ze nu al overgestapt zijn op iets anders.
Lomme_    posted on 09-09-2011 17:13
Gewoon Logic kopen. Koop je een basic Keyrig 49 erbij en je kan direct aan de slag.
bambamstudio    posted on 09-09-2011 18:21
Poster: Lomme_
Gewoon Logic kopen. Koop je een basic Keyrig 49 erbij en je kan direct aan de slag.

Of Cubase
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

This is an old Topic

No new postings for 5.103 days.
 Post CommentThat would be 170.1 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

300 Users online: 151 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 83.093
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.880.130