Internet site
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 07-09-2011 23:06
Hallo,

Is er iemand hier die een internet site kan opbouwen ? Het uiterlijk/menu heb ik al gephotoshopt !

Grtz!
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Internet site ??

Vote :   

mrmagix    posted on 08-09-2011 00:24
Slice's maken in photoshop en dan in dreamweaver doorlinken naar de desbetreffende pagina.?
Vermits je photoshop hebt, vermoed ik ook dat je dreamweaver hebt Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
jannickv    posted on 08-09-2011 00:34
gewoon uit nieuwsgierigheid kan je even hier posten wat je gemaakt hebt?

Ik studeer voor webdesign maar je wekt me de indruk dat je zomaar even photoshop hebt gedownload en vlug even wat in elkaar hebt geflanst zonder enige kennis van wat wel en niet mogelijk is
mrmagix    posted on 08-09-2011 01:22
Lijkt me ook wel anders, design recht uit photoshop zijn oerzwaar om te laden als een normale pagina, zelfs al schrijf je ze op een optimale weg voor internet toepassingen... Zoveel mogelijk lekker in code doen zeg ik, werkt sneller, flexibeler en aangenamer voor degene dat de pagina dan ook nog eens moet laden Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Vinnyo    posted on 08-09-2011 07:42
Poster: mrmagix
Lijkt me ook wel anders, design recht uit photoshop zijn oerzwaar om te laden als een normale pagina, zelfs al schrijf je ze op een optimale weg voor internet toepassingen... Zoveel mogelijk lekker in code doen zeg ik, werkt sneller, flexibeler en aangenamer voor degene dat de pagina dan ook nog eens moet laden Happy, laughing.

Sowieso niet via die slice tool, dan krijg je een vreselijke website.

@TS, als je blij bent met het ontwerp dan zou je de PSD even kunnen uploaden en een linkje via de PB aan mij geven, dan zal ik deze voor je omzetten naar HTML.
jeffrey412    posted on 08-09-2011 14:46