Internet site
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 07-09-2011 23:06
Hallo,

Is er iemand hier die een internet site kan opbouwen ? Het uiterlijk/menu heb ik al gephotoshopt !

Grtz!
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Internet site ??

Vote :   

mrmagix    posted on 08-09-2011 00:24
Slice's maken in photoshop en dan in dreamweaver doorlinken naar de desbetreffende pagina.?
Vermits je photoshop hebt, vermoed ik ook dat je dreamweaver hebt Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
jannickv    posted on 08-09-2011 00:34
gewoon uit nieuwsgierigheid kan je even hier posten wat je gemaakt hebt?

Ik studeer voor webdesign maar je wekt me de indruk dat je zomaar even photoshop hebt gedownload en vlug even wat in elkaar hebt geflanst zonder enige kennis van wat wel en niet mogelijk is
mrmagix    posted on 08-09-2011 01:22
Lijkt me ook wel anders, design recht uit photoshop zijn oerzwaar om te laden als een normale pagina, zelfs al schrijf je ze op een optimale weg voor internet toepassingen... Zoveel mogelijk lekker in code doen zeg ik, werkt sneller, flexibeler en aangenamer voor degene dat de pagina dan ook nog eens moet laden Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Vinnyo    posted on 08-09-2011 07:42
Poster: mrmagix
Lijkt me ook wel anders, design recht uit photoshop zijn oerzwaar om te laden als een normale pagina, zelfs al schrijf je ze op een optimale weg voor internet toepassingen... Zoveel mogelijk lekker in code doen zeg ik, werkt sneller, flexibeler en aangenamer voor degene dat de pagina dan ook nog eens moet laden Happy, laughing.

Sowieso niet via die slice tool, dan krijg je een vreselijke website.

@TS, als je blij bent met het ontwerp dan zou je de PSD even kunnen uploaden en een linkje via de PB aan mij geven, dan zal ik deze voor je omzetten naar HTML.
jeffrey412    posted on 08-09-2011 14:46
Hoe kan ik een foto uploaden? Dan laat ik even zien tot hoever ik het heb Happy, laughing
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
Xtremer    posted on 08-09-2011 15:04
Mocht je hulp nodig hebben met het maken van een website, of zoek je iemand die het voor je wilt doen, dan wil ik je wel helpen. Mijn website is: http://www.patrickheiloo.nl.

Waarom zou je de slice tool niet gebruiken binnen Photoshop? Zolang het alleen om afbeeldingen gaat maakt het niets uit. Het gaat er alleen om hoe je je slices opslaat. Kies je het juiste afbeeldingsformaat? Compress je het genoeg om alles licht te houden? Ga je het slicen inclusief het HTML bestand, ja dan zeg ik niet doen.

Bij het maken van een website en het design moet je rekening houden met wat je wel en niet al kunt met CSS 2.0 en HTML. CSS3 kun je ook toepassen, maar lang niet alle gebruikers van het internet kunnen dit allemaal zien.

Voor het uploaden van afbeeldingen, kun je terecht in de imagedump. Na het uploaden van je afbeelding kopieer je de link hiernaartoe en plaatst de afbeelding.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Mod edit by Xtremer on 08-09-2011 15:07 (23%)
MrQreeny    posted on 08-09-2011 15:56
Joomla!?Cool
'Music is the universal language of mankind...'
Xtremer    posted on 08-09-2011 16:14
Poster: MrQreeny
Joomla!?Cool

Of Wordpress voor het gebruiksgemak Cool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Limb-Girdle    posted on 08-09-2011 20:12
Poster: jeffrey412
Hallo,

Is er iemand hier die een internet site kan opbouwen ? Het uiterlijk/menu heb ik al gephotoshopt !

Grtz!

Jeffrey, mocht je iemand nog hebben voor je website (zowel ontwerpen, slicen & final touch) verwijs ik je door naar het SiteDeals forum, waar men tegen een leuke prijs zeker iets voor je kan betekenen.
Where the music meets the deejay!

This is an old Topic

No new postings for 5.105 days.
 Post CommentThat would be 170.2 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

235 Users online: 150 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 56.080
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.625