Poster: DjillusionEr is een groot verschil tussen 200 en 800, met 800 kun je scratchen met 200 kun je loopen. 200 is wel weer beter voor een gevorderde Dj. Aangezien de 800 zo duur is, zou ik voor de 200 gaan.
verklaar je nader.....!
Poster: DjillusionEr is een groot verschil tussen 200 en 800, met 800 kun je scratchen met 200 kun je loopen. 200 is wel weer beter voor een gevorderde Dj. Aangezien de 800 zo duur is, zou ik voor de 200 gaan.
Als je echt bezig wilt met scratchen zou ik je aanraden om de 800 te nemen.
En de DJM 300-s is een goed mengpaneel
Poster: Cyrille
op elke mixer zit wel een tape/record/master2 uitgang. Dus opnemen moet geen probleem zijn
Poster: Mika
Ik denk dat er veel leukere mixertjes te krijgen zijn voor de prijs van een DJM-300... Vestax PVC 275 bijvoorbeeld.. Kwalitatief minstens net zo goed, kanaaltje extra (dus 2 kanalen voor CD-spelers en 1 voor evt. draaitafel of pc) en een stuk makkelijker om evt. een efectenapparaat op aan te sluiten.. En als je wat verder zoekt op internet kom je vast meer leuke apparaten tegen...
Poster: djjw
op bijna elke mixer
Poster: greup
Cdj 800
*scratch
* loop + beatcutter ( uitgebreider dan de cdj 200 )
Poster: Cyrille
Ja okay, maar op alles van de djm series sowieso.. toch ?
Poster: DJ-DC
die van de cdj200 is uitgebreider,,. want de cdj800 gaat maar tot een 1/8 beat,, de cdj200 gaat nog verder
Poster: yribcksp-ce
en ehh even offtopic....het grote verschil tussen de 800 en de 1000 kan iemand mi dat even in het kort uitleggen?!
Poster: Djillusion@ yribcksp-ce
Kijk eens op www.pioneer.nl
Daar kun je de 800 en 1000 met elkaar letterlijk "vergelijken"
Je selecteert de beide apparaten, en klikt op vergelijken en zo zie je welke wat heeft en niet.
ok we kunnen weer ontopic
Poster: yribcksp-ce
en ehh even offtopic....het grote verschil tussen de 800 en de 1000 kan iemand mi dat even in het kort uitleggen?!