Resident DJ
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hoeike8819    posted on 07-09-2011 16:56
Op dit moment ben ik Resident in een leuke tent hier in het dorp. Omdat ik momenteel met erg veel vrije tijd zit moet het nog wel lukken om de overige tijd te draaien op andere plaatsen. Alleen weet ik niet hoe ik dit het beste aan kan pakken? Hier in het dorp kende ik de eigenaar van de Tent en was het dus zo geregeld. Beschikbaar op: Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Ben zeer flexibel, beschik over een eigen auto. Wellicht hebben jullie niet alleen tips maar weten jullie nog een kroeg/cafe of discotheek bij jullie in de buurt

What do you think about Resident DJ ??

Vote :   

Estacy    posted on 07-09-2011 17:01
zou wel makkelijk zijn als iedereen zo een residentie kreeg, gewoon ff op een forum zetten dat je tijd hebt.
Ik zou zeggen, maak een paar demos, brand ze op een CD, mooie sticker met logo erop in een mooi doosje en als t even kan bezorg dat dan persoonlijk bij clubeigenaren en doe een mooi verkooppraatje over jezelf. gewoon veel rondvragen bij bars en discotheken. t komt natuurlijk niet vanzelf naar je toe.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DJADMIN    posted on 07-09-2011 17:01
http://lmgtfy.com/?q=waar+kan+ik+als+resident+draaien
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
vanilladj    posted on 07-09-2011 17:48
Vaak werkt het door een keer ja te zeggen op een klus ergens anders (als je gevraagd wordt en niet kieskeurig te zijn door te zeggen: niet mijn stijl, te ver weg of een andere smoes (bedoel dit in het algemeen dus niet gericht aan de topicstarter))
Het is echt netwerken, zo ergens een tent binnen lopen is lastig.

Maar hier op het forum wordt vaak zat gevraagd of wellicht ken je zelf DJ's, die hebben vaak ook meerdere plaatsen (waar hun 'baas' ook nog anderen zoeken) en zo kan je er tussen komen.
Was voorheen: Nils7
hoogstraatfan    posted on 08-09-2011 00:08
Dus als ik het goed begrijp draai je in die andere tent de zondag en de maandag?!?!

This is an old Topic

No new postings for 5.105 days.
 Post CommentThat would be 170.2 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

237 Users online: 150 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 56.250
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.795