Roland/Cakewalk A-300PRO
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Snaad    posted on 07-09-2011 08:57
Ik zat me af te vragen of er iemand is die ervaring heeft met de Roland/Cakewalk A-300PRO midi controller. Ik ben een beetje afgestapt van de hardstyle en wil nu meer de trance kant op gaan en dit ook gaan produceren, dus ik vroeg me af of dit dan een beetje een geschikt apparaatje is.

Alvast dankSmile

What do you think about Roland/Cakewalk A-300PRO ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 07-09-2011 14:36
Roland staat bekend om zijn goede toetsenborden, ik zelf speel graag op Roland. de A-300 is zeker goede kwaliteit
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Snaad    posted on 07-09-2011 15:13
Aan jouw mening kunnen we altijd veel waarde hechten dus bedankt! Dan gaan we daar maar eens plannen voor maken.
bambamstudio    posted on 07-09-2011 21:47
Je kunt ook voor de A-500s gaan, lekker simpel en kost bij een bepaalde winkel 144 euro
Mixt-Ape    posted on 07-09-2011 22:02
Ik heb zelf de 500, niet slecht voor een keyboard maar vergelijk het niet met een vleugelpiano...
bambamstudio    posted on 07-09-2011 22:46
Poster: Mixt-Ape
I... maar vergelijk het niet met een vleugelpiano...

Waar lees jij dat hij dat wil/doet?

Mixt-Ape    posted on 07-09-2011 22:54
Heb ik gezegd dat ik dat gelezen had?
Snaad    posted on 08-09-2011 09:52
Ik was ook niet van plan om het met een vleugelpiano te vergelijken haha. Nou past een vleugelpiano ook niet in mn huis verder, dus dat scheelt. Gaat er mij ff om dat ik straks een leuke begin studio kan bouwen om te experimenteren en wat basis ervaring op te doen om dit later uit te bouwen naar een wat profesioneler gedeelte als ik er fatsoenlijk wijs uit wordHappy, laughing
Mixt-Ape    posted on 08-09-2011 11:37
Wat ik bedoelde is dat de toetsen wel redelijk OK zijn voor een keyboard, maar het is nog altijd een plastieken ding. Als je dus bv. ooit piano gespeeld hebt erger je je daar misschien een beetje aan. Verder zou ik eerder de S-versie nemen, ik gebruik die midi knoppen bovenaan de PRO eigenlijk nooit, enkel de toetsen.
Snaad    posted on 08-09-2011 11:43
Gebruik je die niet omdat je het het makkelijker vind in het programma zelf of omdat de knoppen irritant zijn?
Mixt-Ape    posted on 08-09-2011 11:48
De knoppen zijn vrij prullig, maar ik gebruik inderdaad liever de muis. Je zal sowieso de muis voor sommige dingen moeten gebruiken aangezien er niet superveel knoppen opstaan.
bambamstudio    posted on 08-09-2011 15:51
Geloof me: draaiknoppen zijn veel fijner om functies van synths en effecten in te stellen dan een muis....
Mixt-Ape    posted on 08-09-2011 15:54
Sja ik maak bijna alles met mijn Virus dus heb ik al die extra knoppen niet nodig voor synths. Ik prefereer persoonlijk een aparte midi controller boven extra knoppen op een keyboard.
Snaad    posted on 08-09-2011 21:25
Zo heeft ieder zn voorkeur natuurlijk, al lijkt mij persoonlijk het makkelijker om de draaiknoppen te gebruiken ipv te VST. Maar dat ben ikHappy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

250 Users online: 129 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 86.558
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.883.595