Poster: yribcksp-ce
maare hé jongens ik heb nu al 38123727 keer Reind z'n beschrijving en beoordeling van die synqs gezien....
ik begin net met draaien!
kijk....als je met een technics draait is dat dan anders??!
als je een synq hebt en je moet opeens op een mktje draaien...heb je dan geen problemen??!!
Als je draaikunsten af hangen van een stukje gear (en dan hebben we het gewoon over kwaliteit vs kwaliteit) dan moet je jezelf eens ernstig af vragen of je wel een goede dj bent.
Naar mijn mening moet een dj gewoon met ieder stukje gear kunnen werken, of er nou een Denon of Pioneer cd speler staat, een Synq of een SL.... als je maar op een beperkt aantal merken kunt/wilt draaien ligt dat aan je draaikunsten als dj en niet aan de kwaliteit van het apparaat

Ik draai wekelijks op PDX'en, heb thuis SL's en kom bij vrienden alleen maar OEM bakken tegen...... ik draai gewoon overal mijn plaatjes op en dat allemaal zonder problemen. Tuurlijk is er een verschil maar een klein beetje aanpassings vermogen kan als dj geen kwaad.
Of je nou in een porsche stapt of in een fiat 500...... het principe is hetzelfde, stuur, gas, koppeling, schakelen en remmen en dat kleine beetje gevoel wat er bij komt kijken noemen we aanpassings vermogen.