OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
*Gaston stem* jhaaaaa mensen, de groooooooote uitverkoop is weer begonnen. Sla uw slag voor een Pioneer DJM 600 of wat denkt u van een 4 in 4 out geluidskaart. Jahaaa want winnen doet u bij... oh nee dat is wat anders...
even serieus! In plaats van 3 verschillende verkoop topics aan te maken heb ik het zo gedaan. Is dus allemaal los te koop.
U kent allen uiteraard de DJM 600, hoef ik weinig over te zeggen.
De Maya44 USB geluidskaart is dus 4 in / 4 out, wat betekend dat je hem ideaal voor DJ software (timecode) kan gebruiken. Werkt vlekkeloos met VDJ in elk geval, daarvoor gebruikte ik hem.
EDIT
inmiddels zijn flightcase en geluidskaart de deur uit. rest nog de djm
Ik zou er graag 500 euro voor krijgen met pijn in het hart gaat hij weg. Maar dan kan ik er een simpeler mixertje voor terugkopen en 3 kleinere flightcases
Eeeeeven een kick omhoog, misschien nu iemand geintresseerd voor DJR prijs van 350?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.