Poster: jochemke
De software is geen enkel probleem aangezien ik al traktor pro en Torq heb liggen van mijn cd spelers en controller.
Het timecode systeem zal ik wel moeten aanschaffen. Maar misschien dat de prijs van timecode systeem al wat mee valt als je de software er niet bij moet kopen?
Poster: jochemke
Ik kan van een vriend van mn moeder 2 reloops rp 1000's krijgen (75 euro voor de 2 en nog in garantie) zijn deze al voldoende om mee te beginnen
Poster: Aziaat
Belt-drive platenspelers voor een beginner is misschien wel een AFrader. Maar voor 75 euro kan hij toch wel eventjes weg om te zien of platenspelers wel iets voor hem is?
Ze zijn heus niet onmogelijk om te gebruiken, je moet een beetje de truukjes kennen en leren beheersen.
Ik raad het dan ook wel af, maar als hij niet meteen direct-drive spelers vind dan is dit toch wel ok? vind ik.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.