Hebben jullie een leuke of goede DJ naam voor mij, geef me die dan even via deze topic. Alvast bedankt. Mijn naam is trouwens Rens, als jullie daar iets aan hebben
What do you think about Hey, wie heeft er een DJ naam voor mij? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
staat een linkje bij mijn vorige topic moet je voor en achternaam invullen en als ik rens intik krijg je dj mirkin is een beetje een flauwe generator maar wel geinig om eens te proberen....
Nee geen DJ Rens ik bedoel gewoon Rens Beelen zonder de DJ, kijk als je achter de wheels of steel staat weten ze toch wel dat je DJ bent. Ik zou gewoon als artiesten naam Rens Beelen gebruiken.
Dj Ren-E Dj Re-Ne Dj R. Beelen Doctor R. Dj Nere vind ik zelf wel een orginele naam, draait het om en spreekt het ook uit als Near, dus heeft het een soort van betekenis
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.