LAATSTE NUMMERS
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hidde01    posted on 03-09-2011 09:58
hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ik zoek het hele internet af voor latin en progressive house. IK vind veel alleen ik dacht misschien kan dit makkelijker als iedereen zijn nieuwste nummers van latin en progressive house hier neerzet.

Is dit toch gestaan en zouden jullie dan mee doen?

What do you think about LAATSTE NUMMERS ??

Vote :   
Laidback    posted on 03-09-2011 10:12
Het is niet toegestaan om Nummers in vorm van downloads te delen op DJresource.eu.

Je zou wel lijsten neer mogen zetten.
Gerdo    posted on 03-09-2011 10:54
Poster: hidde01
hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ik zoek het hele internet af voor latin en progressive house. IK vind veel alleen ik dacht misschien kan dit makkelijker als iedereen zijn nieuwste nummers van latin en progressive house hier neerzet.

Is dit toch gestaan en zouden jullie dan mee doen?

Ben je zelf te lui om te zoeken, ik vind dit wel heel makelijk. Het zelf zoeken is toch leuk? Succes!
djmathijs    posted on 03-09-2011 12:41
Voor latin house nummers zou ik eens een kijkje nemen op funxdance.nl/mixes en daar kijken naar latin house djs!
Aziaat    posted on 03-09-2011 13:22
Poster: Gerdo
Ben je zelf te lui om te zoeken, ik vind dit wel heel makelijk. Het zelf zoeken is toch leuk? Succes!

Ben ook zo van mening. Het leukste is om de artisten te ontdekken via youtube en derg. en dan zeggen: 'Die is goed! Past mooi in mijn setjes'. Ik beluister veel sets op mixcloud, daar kun je veel verschillende stijlen vinden (met playlist).
Yorick    posted on 03-09-2011 13:45
Beetje lui zijn heet dit, Zo word je nooit een creative, zelfstandige dj..
(net begonnen misschien, en lang leven gemak dient de mens? NOT in deze wereld)
Even voorbeeld:
Al heb je een site of forum gevonden waar je wekelijks van af trek en waar je misschien twee jaar plezier van heb.
En die site is er in eens niet meer, dan weet je echt niet waar je moet zoeken. En zo zijn behoorlijk wat jongens onderuit gegaan, omdat ze het niet meer wisten en gaan dan bij andere vragen. Vragen bij andere om muziek is leuk, maar je moet ze dan ook wat terug kunnen geven (resente/exclusive dingen enzo)

Gewoon google, de grote en bekende mp3 webshops afspeuren zoals Aziaat ook al zei bij soundcloud doe je ook veel goede nummers op. Resource doen hoort gewoon bij dit vak, en soms ben je er uuren mee bezig en soms een kwartiertje. Ik ben gemiddeld 6 a 8 uur per week kwijt met muziek zoeken, speciale edit's maken, en ga zo maar door..
Aziaat    posted on 03-09-2011 14:01
Ja, maar dat hoeft ook niet gezegd te worden Winking my eye 't is verstaanbaar om het zoeken tot een minimum te beperken.
Heb soms ook geen tijd omdat bepaalde weken gewoon vol met les gepland staan... En als er dan een bepaald genre is (zoals latin bv.) waar ik helemaal niet thuis ben gebruik ik liever wat playlists van andere djs - waarvan je weet dat het inorde is - dan zelf in een vluggertje alles te moeten samensmijten Winking my eye
En op MIXcloud (geen soundcloud :p) vind je heel veel mixen.
hidde01    posted on 04-09-2011 10:10
weten jullie anders goede site. Want de site waar ik eerst zocht is weg gehaalt wat iemand hier al zei.

Dus kunnen jullie dan site opgeven en dan zoek ik zelf :P ?
Gerdo    posted on 04-09-2011 11:12
Poster: hidde01
weten jullie anders goede site. Want de site waar ik eerst zocht is weg gehaalt wat iemand hier al zei.

Dus kunnen jullie dan site opgeven en dan zoek ik zelf :P ?

beatport, dance-tunes enz. zo moeilijk is het toch niet?
hidde01    posted on 04-09-2011 12:04
nee niet echt maar ik dacht misschien hebben jullie ook gewoon site's want op een forum help je elkaar toch
Bonchanoize    posted on 04-09-2011 14:47
Poster: Yorick
Beetje lui zijn heet dit, Zo word je nooit een creative, zelfstandige dj..
(net begonnen misschien, en lang leven gemak dient de mens? NOT in deze wereld)
Even voorbeeld:
Al heb je een site of forum gevonden waar je wekelijks van af trek en waar je misschien twee jaar plezier van heb.
En die site is er in eens niet meer, dan weet je echt niet waar je moet zoeken. En zo zijn behoorlijk wat jongens onderuit gegaan, omdat ze het niet meer wisten en gaan dan bij andere vragen. Vragen bij andere om muziek is leuk, maar je moet ze dan ook wat terug kunnen geven (resente/exclusive dingen enzo)

Gewoon google, de grote en bekende mp3 webshops afspeuren zoals Aziaat ook al zei bij soundcloud doe je ook veel goede nummers op. Resource doen hoort gewoon bij dit vak, en soms ben je er uuren mee bezig en soms een kwartiertje. Ik ben gemiddeld 6 a 8 uur per week kwijt met muziek zoeken, speciale edit's maken, en ga zo maar door..

+1
En eigenlijk hebben wij het nog makkelijk. Wij hebben sites als Youtube, Soundcloud, Beatport, Facebook... om in een oogwenk gigantisch veel muziek te beluisteren. Vroeger speurde je de platenzaken af en mocht je in de bakken gaan snuffelen. En je kon niet op de platenhoes klikken om snel een preview te horen.
Let the magic begin

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

266 Users online: AudioRelives & 74 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 21.736
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.357.267