Guys,
?
Hier weer ff een nummertje, vind hem zelf wel erg gaaf gelukt!
Tips en feedbacks zijn welkom!
?
Gr,
?
Mon-D
What do you think about [P] Mon-D - Superstring Remix 2011 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
zoals floriz al zei, de power mist. dit komt grotendeels door de slome synth (layeren zou heel erg helpen!) weinig sounds en de kick. de kick mist namelijk heel veel body. verder vind ik m leuk! nu nog goed uitwerken!
Ik vind hem op zich wel lekker maar als de break echt is begonnen laat je vind ik de hi-hat te lang doorlopen. Superstring is altijd een van me favorieten nummers gebleven, ben benieuwd hoe het uit eindelijk gaat worden
Hij klinkt lekker,(er is altijd een maar) hij bouwt erg op naar de climax.... die niet komt. Dan gaat ie een beetje traag verder zoals inderdaad main al zei. Met wat aanpassingen kom je er zeker!
This is an old Topic
No new postings for 4.990 days. Post CommentThat would be 166.3 months or a whopping 13.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.