Vraagje over een midi keyboard
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MelvinEad    posted on 31-08-2011 20:53
Heey iedereen,

Ik ben vanplan om deze te gaan kopen : ?ION Key 49 USB Midi Keyboard?
Ik wil hem rechtstreeks naar mijn laptop aansluiten om zelf te produceren en van mijn laptop naar de boksen om het geluid te beluisteren.
Maar nu een vraagje heb ik nu een geluidskaart nodig?
Als ik er een nodig heb, het liefst goedkoop en goed rond de 30 euro

Greetz

What do you think about Vraagje over een midi keyboard ??

Vote :   

Unidentified    posted on 31-08-2011 21:22
Dat is hetzelfde als vragen 'ik heb een auto en ik wil de pinkers laten branden, heb ik dan benzine nodig?'

Nee, maar het is wel aan te raden, ondermeer voor de geluidskwaliteit en de latency. Rond de 30 euro ga je geen degelijke soundcards vinden. Kwalitatieve soundcards voor een leuke prijs zijn onder andere de NI Audio 2 DJ, kost rond de 90 euro en kom je ook al eens tegen op de 2ehandsmarkt
MelvinEad    posted on 31-08-2011 21:26
Poster: Unidentified
Dat is hetzelfde als vragen 'ik heb een auto en ik wil de pinkers laten branden, heb ik dan benzine nodig?'

Nee, maar het is wel aan te raden, ondermeer voor de geluidskwaliteit en de latency. Rond de 30 euro ga je geen degelijke soundcards vinden. Kwalitatieve soundcards voor een leuke prijs zijn onder andere de NI Audio 2 DJ, kost rond de 90 euro en kom je ook al eens tegen op de 2ehandsmarkt

Bedankt Winking my eye
D-From-Dutch    posted on 02-09-2011 00:29
als ik jou was zou ik een beetje door sparen voor dat je een iets betere geluid kaart kan kopen.
(goedkoop is duurkoop Cool)
ik heb zelf de focusrite saffire 6 usb kost 170,-?

grz
music is a religion

This is an old Topic

No new postings for 5.110 days.
 Post CommentThat would be 170.3 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

275 Users online: 145 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 82.833
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.879.870