Spannungsversorgung: | 6-9 V DC, 300 mA |
über Netzteil: | 9 V DC, 300 mA |
über Batterien: | 4 x 1,5 V Mignon |
Gesamtanschlusswert: | 0,5 W |
Maximale optische Stärke: | <5 mW |
Laserklasse: | 3 A |
Wellenlänge: | 660 - 680 nm |
Maße ohne Bügel (LxBxH): | 195 x 130 x 82 mm |
Gewicht: | 0,7 kg |
Poster: Decom
we hebben een laser in onze carnavalswagen geduwd :P voor een lichtoptocht..
voor de kenners het is een. Spider Geek volgens mij 40mw
Poster: ccc
Is dat niet link? Ik kan mij voorstellen dat als je die stralen in je ogen krijgt dat niet bepaald goed is.
als je verder kijkt in dit topic dan had je ook al kunnen lezen dat dit niet schadelijk is voor de ogen.
en een 40mw zal in de buitenluch niet/nauwelijks opvallen zonder rook (mist is ook niet genoeg)
Poster: tairip
Bij een laser met het donker zijn en voldoende rook.
Je kan wel een 100mw huren :D
Poster: djmamoals je verder kijkt in dit topic dan had je ook al kunnen lezen dat dit niet schadelijk is voor de ogen.en een 40mw zal in de buitenluch niet/nauwelijks opvallen zonder rook (mist is ook niet genoeg)
Ik zie nergens staan dat het niet schadelijk is, of ben ik nou blind ? :PEn omdat zo'n laser niet opvalt betekent toch niet als je paf die straal in je oog krijgt dat het niet schadelijk is?
Poster: DJ-BasRosejaps kheb nu 1 moonflower die omhoog hangt en 1 die in een flycase kan dusja, en kben al lang vanplan om achter me nieuwe mixer een laser te kopen
hehe ga je t gezellig maken op je slaapkamer? (Y)
Poster: djliberty
kheb ene vraagje wete iemand soms ene goede laser voor op een kamer die toch wel redelijk wat kan? ps: mag niet meer dan 5m ver schijnen)
| |||
![]() For Battery or Adaptor use (not included) This very special compact lighteffect has 12 preset built-in patterns. It also has 2 low noise, long lasting mini motors. His look is comparable with his big brother, the LaserBeam. Een slaapkamerding natuurlijk (maar dat zie je dan ook wel aan de prijs...). is dit de moeite voor op de slaapkamer of beter naar een JB ofzo gaan, hij moet enkel maar op de muziek bewegen en wat patroontjes hebben. Liefste ook de stralen zien of moet ik daarvoor rook bijhalen? Grtz ![]() ps: weet iemand waar ik die 'adapter' zou kunnen halen? Thanks ![]() |