Poster: Nvie
Eurolite... volgens mij is dat het budget merk van een buget merk... Highlite genaamd, misschien wel beter bekend als Showtec.
De spooky komt weer van medialas, en medialas heeft nog een hele productlijn, waar ook nog hele leuke dingetjes tussen zitten. Ook adviseer ik je eens te gaan kijken naar Actor Mate lasers, die tegenwoordig door veel verhuurbedrijven gebruikt worden, en waar ik hele leuke dingen van gehoord heb.
ben ik niet helemaal met je eens. Een verhuur bedrijf bij mij in de buurt verhuurd momenteel de Eurolite TS-255 msd scanner.
Deze scanner heb ik laatst een live zien draaien en ik was aangenaam verrast, Super aangenaam verrast!!! De lichtopbrengst wat goed, ze luisterde redelijk goed, en ze hadde roterende gobo's. Zijn bouwstijl is ala martin mx serie, alleen is deze een heel stuk goedkoper en dat vind je terug in het gebruikte materiaal. hij zit een stukje minder degelijk dan de martin in elkaar en je hebt d'r dus wel wat meer onderhoudt aan. maar Als je tijd hebt om deze scans te onderhouden heb d'r zeker een goede aan.
Ook heb je deze scan in een beter jasje, maar dan van Futurelight. die zijn z'n 50 euro duurder maar zijn wat meer geschikt voor on the road.