Screen Recorder
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrMichiel    posted on 28-08-2011 14:01
Hoi! Thumbs Up

Lang geleden h?e!

Weet iemand een Screen Recorder waarbij ik ook de Audio Opneem van het scherm, het is voor een Produce vid voor op youtube, iemand die mij kan helpen?

Groetjes,

What do you think about Screen Recorder ??

Vote :   

mrmagix    posted on 28-08-2011 14:37
Is misschien een stomme oplossing maar ik geef ze toch mee:
In quicktime kan je schermopnames maken met extern audio. Wat je kan doen is instellen dat de microfoon via de line-in moet gaan op je laptop of pc. Je sluit dan je hoofdtelefoon uitgang rechtsreeks aan op de microfoon ingang. Dit gebeurd via een mini-jack - mini-jack kabeltje. Heb het zelf eens geprobeerd en werkt perfect. Anders je luidsprekers lekker dicht zetten en je ingebouwde microfoon gebruiken.

Software daarvoor is meestal betalend, maar ze bestaat zeker dat ze gewoon de playback opneemt van je pc zelf.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Henri_D    posted on 28-08-2011 16:25
Hmm... mss dat dit wel werkt??http://www.fraps.com/ Gaat men normaal gebruiken voor recorden van games. Hierbij heb je audio en video recording (en heel wat instelmogelijkheden normaal) dus zou moeten werken voor alles te recorden wat je op een pc gaat doen. Is een gratis versie (met watermark) voor uit te testen, en volledige versie zie ik is iets van een 27 euro. Maar watermark voor een youtube video lijkt me nu niet zo vreselijk (als het maar niet centraal in beeld is).
MrMichiel    posted on 28-08-2011 19:24
Poster: Henri_D
Hmm... mss dat dit wel werkt??http://www.fraps.com/ Gaat men normaal gebruiken voor recorden van games. Hierbij heb je audio en video recording (en heel wat instelmogelijkheden normaal) dus zou moeten werken voor alles te recorden wat je op een pc gaat doen. Is een gratis versie (met watermark) voor uit te testen, en volledige versie zie ik is iets van een 27 euro. Maar watermark voor een youtube video lijkt me nu niet zo vreselijk (als het maar niet centraal in beeld is).

Fraps werkt niet goed, all? snap toch niet hoe het werkt! Thumbs Up
Andere dingens?
mrmagix    posted on 28-08-2011 19:41
Mac of pc?
Henri_D    posted on 28-08-2011 20:36
Ga gewoon eens wat google gebruiken Winking my eye niet enkel vertrouwen op wat andere mensen voorkauwen voor je.
Als ik het even in google intik komen er enorm veel resultaten, dus je moet echt zeker wel iets vinden. Van mijn kant uit deel ik dit nog even mee, mss heb je er iets aan, niet volledig doorgenomen maar lijkt wel lijstje te zijn die je nuttig zult vinden.
http://www.webresourcesdepot.com/10-free-screen-recording-softwares-for-creating-attractive-screencasts/
mrmagix    posted on 28-08-2011 20:44
Inderdaad, wat Henri den drinker zegt :D Haha :D

Je gaat het voor een produce vid gebruiken, is het dan niet makkelijker met microfoon gewoon? Kan je er uitleg bij geven...
Henri_D    posted on 28-08-2011 20:48
haha, kon erger van bijnaam... en aangezien ik idd aan het genieten ben van m'n zondagavond met m'n laatste leffe Winking my eye

Meeste van die recording dingen laten wel toe van vb een gewone pc mic te gaan gebruiken om nog een extra spraak op te nemen. Dus moet wel lukken zonder problemen voor je doeleinde, vind wel wat vreemd dat fraps niet voor je werkt, tot zover ik weet is dat 1 van meest gebruikte dingen door mensen die zomaar vlug even iets op youtube willen gooien.
mrmagix    posted on 28-08-2011 20:49
Poster: Henri_D
... met m'n laatste leffe Winking my eye

Das anders wel een trieste zaak Unhappy
Henri_D    posted on 28-08-2011 20:54
volgende week 2 examens en zal me nog eens mogen inzetten ervoor dus beter geen alcohol tot vrijdag (gaan wel verder in late leeuw anders Winking my eye topic wat proper houden) hier.

:p en om toch maar iets nuttigs nog van deze post te maken hier. Lees dit alvast ook even http://www.labnol.org/software/compare-online-screen-recording-tools/9454/

This is an old Topic

No new postings for 5.116 days.
 Post CommentThat would be 170.5 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

271 Users online: 178 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 55.935
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.480