Boeken voor arrangeren, afmixen etc.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DaCompra    posted on 26-08-2011 21:14
Hallo,

Ik vraag me af of er boeken bestaan, waarin word uitgelegd hoe het afmixen normaal ongeveer in z'n werk gaat. Ik werk nu ongeveer anderhalf jaar met ableton live 8, en ik bak al aardig leuke tracks. Maar als het gaat om de afmix valt er bij mij nog wel het een en ander te leren, vandaar de vraag. Ik weet dat het eigenlijk een vak apart is, maar ik wil graag de basis een beetje leren, zodat ik mijn eigen tracks gewoon lekker kan laten klinken.?

Ik hoor het graag!

What do you think about Boeken voor arrangeren, afmixen etc. ??

Vote :   

JeBoyKie    posted on 27-08-2011 00:00
Bill Gibson heeft een heel nuttig boek over het mixen van tracks. Maar zo zijn er nog vele andere goede boeken, zoek is rond op google... Hou er wel rekening mee dat deze boeken Engels zijn en dat er ook veel termen in worden besproken die je misschien even zou moeten opzoeken.

Naast boeken raad ik je het tijdschrift Future Music Magazine aan! Altijd veel leuke tips over het mixen en masteren en ook over de laatste hardware/plug-ins en het is ook nog gespecificieerd op dance muziek.
DaCompra    posted on 27-08-2011 18:00
Hoe heet dat boek en waar kan ik dat eventueel bestellen? Ga ik dat gelijk even doen.?

En dat tijdschrift, waar kan ik dat krijgen?
JeBoyKie    posted on 27-08-2011 18:20
Dat boek kan je bij dat dikke blauwe mannetje bestellen, je weet wel wat ik bedoel en google even op tijdschrift kopen en dan kom je op een website waar je het kan bestellen (in de naam zit een stuk wat je kan typeren als een soort 'huis' ) volgens mij mag ik namelijk geen winkels noemen op dit forumConfused
DaCompra    posted on 27-08-2011 19:46
Thanks mate! daar heb ik zeker wat aan.
Chydo    posted on 12-09-2011 15:03
Goodluck ;d

This is an old Topic

No new postings for 5.100 days.
 Post CommentThat would be 170 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

257 Users online: 131 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 83.297
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.880.334