Er is niemand tegen het goedkoop aanschaffen. Echter komen dit soort discussies altijd op het zelfde neer.... Een hele lijst met prijzen, winkels, shops etc. zonder dat er inhoudelijk nog iets te melden is.
Graag willen we hier op de site inhoudelijk over gear praten en niet alleen over de goedkoopste prijs. DJResource is een
prive gefinancierde website en al vanaf de oprichting in 2003 zijn features en functions van apparatuur voor onze site veel interresanter dan de prijs. Dit is nooit anders geweest.
En mocht een legaal verkooppunt reclame willen maken kan hij natuurlijk altijd
contact opnemen met de Admins om het een en ander te bespreken. Wellicht kan daar iets leuks uit vloeien voor al onze members.
Aangezien de
donate knop door niemand nog is gebruikt is dat dus de enige manier hoe we iets terug zouden kunnen zien van de ontelbare uren werk en de investering die we al een paar jaar (met liefde) doen uit eigen zak. En met meer dan 40Gb traffic per maand kost dit een aardige cent...
Mocht je prijzen willen bespreken, doe dit dan niet hier, maar op de site van een webshop... Die zijn erop gebrand om te praten over prijzen.
Verder ga ik er vanuit dat iedereen zelf met google en weet ik veel wat op zoek kan gaan naar prijzen... En er zijn genoeg DJ website die discussies over de prijs erg interresant vinden...
En wellicht moet er een afdeling komen waar wat meer
echte winkel-reports kunnen worden gepost op een uitgebreidere manier. dit zijn ook de winkels waar je terecht kan voor service en het rustig uitproberen van je gear. Bij sommige winkels kun je afspreken om dingen te retourneren als het uiteindelijk toch niet bevalt.
Voor het vergelijken van webshops zijn genoeg mogelijkheden (heb je speciale zoekmachines voor, hoeft niet in ons forum)
Ik zou het jammer vinden als je hierdoor je membership opzegt, immers :
Algemene VoorwaardenDJResource FAQForum Important Information