Links posten op DJResource
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rhino    posted on 11-01-2006 09:58
Raar dat de link naar het internet adres waarvoor ik gisteren een speciaal topic heb geopend is verwijderd.
Het was een link naar een legaal verkooppunt en het was een legale site waar ze voor zeer interessante prijzen Pioneer gear verkopen.
Een cdj800 voor 575 en een cdj 1000 mk11 voor 1065 , DJM 600 voor 965 euro.
helaas mag hier kennelijk niet getipt worden , waarom is mij een raadsel.
In mijn ogen help je je collega dj,s alleen maar door te tippen , want wie betaalt er nu graag te veel?
Maar goed dat schijnt allemaal niet te kunnen hier, zal ook wel komen omdat dit een pioneer gerelateerde site is ofzo.
Het site beheer wil dus eigenlijk gewoon niet dat men goedkoop aan spullen kan komen en ontneemt jullie daarom maar gewoon een Top link.
Zielig is dat
Topics die er toe doen worden verwijderd , topics voor aan de koffietafel worden gedoogd .
vandaar dat jullie mijn account mogen opheffen, want het gaat hier toch eigenlijk nergens over.
Die ene leuke post op 400 jammere posts is voor mij niet interessant!
en zonde van mijn tijd
En daarbij voegt het toch allemaal 0,0 toe !
Cheers
Het ga jullie goed.
Dit was mijn laatste post hier
Rhino

[edit: verplaats naar DJResource Related, past daar beter]
User edit by Rhino on 11-01-2006 @ 10:04:35 (3%)
Mod edit by Lead on 12-01-2006 23:09 (7%)

What do you think about Links posten op DJResource ??

Vote :   

djmamo    posted on 11-01-2006 10:03
ik ben het ook wel met rhino eens, het mag niet omdat?

zou graag een goede uitleg willen van de beheerder, waarom het niet is toegestaan...

er zijn nog al wat members die niet veel te besteden hebben, en nu kunnen ze via een legaal adres goedkoper spullen kopen (ook pioneer) zie ook niet goed in waarom iemand hier tegen is

www.moonentertainment.nl
Lead    posted on 11-01-2006 10:15
Er is niemand tegen het goedkoop aanschaffen. Echter komen dit soort discussies altijd op het zelfde neer.... Een hele lijst met prijzen, winkels, shops etc. zonder dat er inhoudelijk nog iets te melden is.

Graag willen we hier op de site inhoudelijk over gear praten en niet alleen over de goedkoopste prijs. DJResource is een prive gefinancierde website en al vanaf de oprichting in 2003 zijn features en functions van apparatuur voor onze site veel interresanter dan de prijs. Dit is nooit anders geweest.

En mocht een legaal verkooppunt reclame willen maken kan hij natuurlijk altijd contact opnemen met de Admins om het een en ander te bespreken. Wellicht kan daar iets leuks uit vloeien voor al onze members.

Aangezien de donate knop door niemand nog is gebruikt is dat dus de enige manier hoe we iets terug zouden kunnen zien van de ontelbare uren werk en de investering die we al een paar jaar (met liefde) doen uit eigen zak. En met meer dan 40Gb traffic per maand kost dit een aardige cent...

Mocht je prijzen willen bespreken, doe dit dan niet hier, maar op de site van een webshop... Die zijn erop gebrand om te praten over prijzen.

Verder ga ik er vanuit dat iedereen zelf met google en weet ik veel wat op zoek kan gaan naar prijzen... En er zijn genoeg DJ website die discussies over de prijs erg interresant vinden...

En wellicht moet er een afdeling komen waar wat meer echte winkel-reports kunnen worden gepost op een uitgebreidere manier. dit zijn ook de winkels waar je terecht kan voor service en het rustig uitproberen van je gear. Bij sommige winkels kun je afspreken om dingen te retourneren als het uiteindelijk toch niet bevalt.
Voor het vergelijken van webshops zijn genoeg mogelijkheden (heb je speciale zoekmachines voor, hoeft niet in ons forum)

Ik zou het jammer vinden als je hierdoor je membership opzegt, immers :

Algemene Voorwaarden

DJResource FAQ

Forum Important Information
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 12-01-2006 23:04 (41%)
djmamo    posted on 11-01-2006 10:18
oke dat vind ik dan ook wel weer duidelijk
www.moonentertainment.nl
rebounce    posted on 11-01-2006 10:19
nja da je geen reclame maak voor een webshop in iemand zijn TK-topic. maar een tip geven waar je goedkoper aan gear kan geraken en dan nog legaal (!) vindt ik ook wel waar.

een goede uitleg kan hier wel wat goed maken...
Ramon72    posted on 11-01-2006 10:35
Poster: rebounce
nja da je geen reclame maak voor een webshop in iemand zijn TK-topic. maar een tip geven waar je goedkoper aan gear kan geraken en dan nog legaal (!) vindt ik ook wel waar.

een goede uitleg kan hier wel wat goed maken...

Vind ik niet nodig. Lead is duidelijk, net als de algemene voorwaarden van DJResource, maar die worden kennelijk niet gelezen.
Illusion    posted on 11-01-2006 10:42
Ik denk inderdaad dat ook dat lead duidelijk is. En ook dat de algemene voorwaarden niet goed worden gelezen.

en @ Rhino, waarom had je dan een nieuw topic geopend, er bestaat ook een topic over internetsite's waar je ze in kunt zetten. Die zijn hier ook voor bedoeld

Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje een overdreven situatie.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 11-01-2006 @ 10:44:40 (26%)
Rhino    posted on 11-01-2006 13:06

Lead    posted on 11-01-2006 14:45
2 DJillusion : posten van verwijzingen naar webshops is nergens toegestaan, in die topic kun je wel ervaringen delen over het aanschaffen van equipment bij webshops in het algemeen.

Bedenk even dat er door het admin team als zo'n dikke 3 jaar dagelijks vele uren in de site worden gestoken, de weekenden vrijwel allemaal worden opgeofferd om de site te optimaliseren en maandelijks kost dit vele euro's aan hosting.

We bieden de members de mogelijkheid om de meest uitgebreide informatie over DJ producten te vinden in de DJ Topics, meer info dan op menig andere site. Vrijwel alles is te bespreken in de forums, links zijn uit te wisselen van je eigen websites, tot 50 foto's kun je uploaden op onze webruimte/traffic mits de foto's iets te maken hebben met DJen. Bij elkaar 50 foto's x 100k = max 5 mb WOW

Ook kun je je DJ-Booth showen door een foto die je hebt geupload aan de DJ-Booth toe te voegen, je kunt jezelf promoten door je deejay verhaal in in te voeren.... en .... en .... 

En alles wat we hiervoor terug vragen is het NIET plaatsen van links of verwijzingen naar webshops.... Da's toch niet zoveel gevraagd ?
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-01-2006 14:45 (1%)
the-melody    posted on 11-01-2006 14:48
Ik vind dat je voor goed materiaal veel betaalt oke een cdj-800 voor 575euro wie weet of hij niet 2dehands is
Illusion    posted on 11-01-2006 14:50
@ Djliberty: volgens mij zit je in de verkeerde topic

En @ lead: sorry, k'was ff vergeten dat het hier ging over een webshop.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
the-melody    posted on 11-01-2006 14:52
Poster: Djillusion
@ Djliberty: volgens mij zit je in de verkeerde topic

En @ lead: sorry, k'was ff vergeten dat het hier ging over een webshop.
  zag het ook juist
Reemz    posted on 11-01-2006 14:55
Dat het niet toegestaan is om een link naar een webshop te plaatsen in het forum kan ik over inkomen. Dat staat zo eenmaal in de regels.

Wat mij is opgevallen is dat je hier de mogelijkheid hebt om weblinks toe te voegen in je eigen profiel. Wat je ook kan doen is dat indien je iemand erop wilt wijzen dat ergens goedkope gear aanwezig is, is iemand te verwijzen naar je persoonlijke links middels een mailtje. Of mag dit niet?

User edit by Reemz on 11-01-2006 @ 14:56:13 (5%)
Lead    posted on 11-01-2006 15:20
Wat denk je zelf als je deze topic nu nog eens goed doorleest ??

... We hebben vele uren gestopt in het programmeren van alle functies die je nu op de site ziet om iedereen gewoon lekker veel mogelijkheden te geven voor van alles en nog wat. Alles staat nu aan en iedereen heeft veel vrijheid, als er misbruik van gemaakt gaat worden...

We hebben al wat aardig ingewikkelde dingen ingeprogrammeerd (forum/ gallery/ login/ statistieken/ etc)... een filtertje op alle ingevoerde content aan de hand van een url blacklist lijkt me trouwens ook wel een leuk nieuw projectje.... wie zet me hiertoe aan Winking my eye

Het is simpel : voor info kun je naar DJResource, waar je eigenlijk maar met 1 regeltje rekening hoeft te houden. Voor issues over prijzen kun je zelf de weg wel vinden naar de diversen webshops en op hun forums over prijzen discuseren.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-01-2006 15:23 (56%)
Reemz    posted on 11-01-2006 15:40
Duidelijk Lead!

Was zeker niet de bedoeling om er misbruik van te maken maar probeerde een correcte oplossing te bedenken wat misschien sommige mensen kan helpen zonder dat het forum hiermee vervuild word.

Maar goed even over dat blacklisten van bepaalde URL's is wel een hele goede oplossing.

User edit by Reemz on 11-01-2006 @ 15:42:39 (19%)
W.i.M    posted on 11-01-2006 18:13
Wat een ophef over de weinig regels die hier gelden.

We willen gewoon GEEN prijsdiscussie.  De een plaats een link naar een shop, de volgende weet het weer voor 1 euro goedkoper te vinden en plaatst een link, de volgende weet het apparaat in singapore voor 2 euro goedkoper te halen en de volgende zet het apparaat voor 3 euro goedkoper zelf in elkaar en zo hebben we een heel topic met alleen prijzen wat dus voor de meeste lezers niet interessant is.

En als je na 326 posts nog niet weet welke (weinig) regels hier gelden dan heeft dit niet aan ons gelegen aangezien de meeste hier wel weten wat is toegestaan en wat niet.

En zoals al zelf aangegeven is hier veel mogelijk, zelfs de opgenoemde koffiepraat. Het is altijd jammer als er iemand weggaat maar als iemand zich niet kan vinden in de paar regels die hier gelden dan zie ik geen oplossing.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

This is an old Topic

No new postings for 7.170 days.
 Post CommentThat would be 239 months
or a whopping 19.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

214 Users online: 109 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 81.704
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.741