cdj 2000 jogwheel fail
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maartenw    posted on 23-08-2011 21:31
Beste djr's,

Ik heb sindskort 2 cdj 2000 binnen. Nu heb ik een probleem. Van de ene cdj kan ik niet meer scratchen. ook kan ik nie tmeer het tempo bijstellen met het jogwheel. Ik kan wel de muziek stop zetten als ik op de jogwheel druk. Dat kan wel alleen in vinyl mode. Wat is hier het probleem. En hebben meer mensen hier last van? Ook kan ik de jogwheel niet goed meer instellen met het knopje waar je de snelheid van het draaien mee beinvloedt.?

Ik denk dat de jogwheel kapot is. Maar misschien ligt het ergens anders aan.

Alvast bedankt,

What do you think about cdj 2000 jogwheel fail ??

Vote :   

venzi    posted on 23-08-2011 21:43
nieuwste software er sowieso opstaan?
Sandr    posted on 23-08-2011 22:38
Stop zetten in vinyl mode is logisch. Dit gaat inderdaad niet lukken in de CDJ modus.

Als je hem stopzet in vinyl modus en je beweegt je jog wat gebeurd er dan? Helemaal niks? Dan gaat er iets niet goed.

Wordt je cd/usb wel goed geladen? Als hij geen buffer kan opbouwen gaat scratchen niet echt werken...

Probeer je klacht wat beter te omschrijven, dan kunnen genoeg mensen je beter helpen.
Play that funky music white boy....
djcanta    posted on 24-08-2011 09:58
direct mee terug naar je dealer en laat de technische dienst er naar kijken. Dit is wellicht zo opgelost. Garantie issue lijkt me.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Cyspoz    posted on 24-08-2011 10:04
Klinkt als een fysiek defect aan een sensor of component die normaal moet registreren hoe hard en in welke richting je aan je Jogwheel draait. Als er nog garantie op zit, terug ermee naar de shop waar je ze gekocht hebt en anders richting een authorized Pioneer repair shop.
Lead    posted on 29-08-2011 10:26
Je kunt de muziek alleen maar stoppen door op het bovendeel van het jogwheel te drukken als de CDJ in vinyl mode staat. In CDJ mode werkt het aanraakgevoelige deel van het jogwheel sowieso niet.

Het draaiknopje is om de mechanische weerstand van het jogwheel in te stellen, het heeft niets met klank oid te maken, puur met hoe zwaar het jogwheel draait.

Maar als je denkt dat de CDJ niet werkt zoals het hoort, dan zou ik gewoon ermeeterug naar de winkel waar hij vandaan komt, die mensen gaan het wel oplossen voor je.... Of tenminste kijken ze ernaar....
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 5.005 days.
 Post CommentThat would be 166.8 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

163 Users online: 34 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 59.384
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.732.336