Podcast openen op Itunes store...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JeBoyKie    posted on 22-08-2011 17:10
Goedendag dames & heren,

Ik wist eigenlijk niet bij welk subject ik dit topic moest plaatsen maar het is nogal technisch volgens mij dus vandaar... In ieder geval het gaat mijn technische pet te boven en vraag daarom jullie hulp (bij voorbaat alvast dank).

Het is namelijk zo dat ik voor mijn nieuwe project dat bestaat uit meerdere live sets en mixtapes een podcast wil openen in de Itunes store waar mensen zich dan gratis kunnen aboneren en op die manier van wat lekkere beatjes kunnen genieten.

Het zou heel makkelijk moeten zijn maar zo blijkt het voor mij niet uit te pakken.

Je zou in eerste instantie een feed of iets dergelijks moeten aanmaken om je podcast naar Itunes store te kunnen linken... Zou iemand kunnen uitleggen hoe ik zoiets maak en wat het precies nou eigenlijk wel niet inhoudt??

Heeft misschien iemand ervaring hiermee en zou die me kunnen helpen bij zoiets te maken?
Dat zou namelijk helemaal top zijn!

Alvast bedankt voor de moeite en ik hoop snel van iemand een antwoordt te kijgen met wat nuttige informatie Happy, laughing

Met vriendelijke groetjes,
Viktor

What do you think about Podcast openen op Itunes store... ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 22-08-2011 18:00
1 member likes this  klik hier!!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
JeBoyKie    posted on 22-08-2011 18:44
Dank u, deze pagina ben ik nog niet tegen gekomen... Ga de instructies doornemen, kijken of het met deze handleiding wel gaat lukken.

Bij eventuele vragen laat ik het nog even weten.

This is an old Topic

No new postings for 5.011 days.
 Post CommentThat would be 167 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

124 Users online: 12 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 55.900
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.663.651