Poster: StephanieWat mij altijd opvalt is dat veel drive-in shows op hun website een complete specificatie zetten van wat ze aan licht en geluid hebben. Tot het type microfoon aan toe. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een klant voor boeking aan ons vraagt welk type cd-spelers of welk merk dimmerpacks we gebruiken....
Vraag dus aan Collin Bosgraaf......waarom doen jullie dat?
Poster: robertvisser
@ mamo: ben het niet met je eens zowel licht als geluid daalt in waarde en parretjes en dimmerpacks kosten tegenwoordig geen ene fluit meer en die heb je na 5 keer huren er wel uit. en de parren gaan echt een tijd mee maar schijnbaar ga je daar niet netjes mee om als jij huren productiever vindt.
en vindt dat de meeste weinig rekenen, heb je wel eens gezien hoeveel werk het is voorbereiding opbouw feest zelf afbouw en het schoonmaken van je apparatuur....
feest voor 100 man van 9 tot 2 kost 225 euro minimaal maar dan kom ik niet met knakenzooi aan zetten en een persoon hulp/gezelligheid.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.