Poster: djmamo
dat schut ik echt uit mijn mouw z'n feestje, ik heb namenlijk geen licht.
en dat scheelt zo veel en ik hou er ongeveer 200 euro aan over, ik hoef geen apparatuur afteschrijven (huur het in en daar betaal ik 125 euro voor) en max 25 euro onvoorzien
en waar zou ik personeel voor nodig hebben zet 4 boxen neer en mijn gear aansluiten en klaar...
Poster: robertvisser
zoo stephanie heeft gesproken!!!!
@ mamo: ben het niet met je eens zowel licht als geluid daalt in waarde en parretjes en dimmerpacks kosten tegenwoordig geen ene fluit meer en die heb je na 5 keer huren er wel uit. en de parren gaan echt een tijd mee maar schijnbaar ga je daar niet netjes mee om als jij huren productiever vindt.
en vindt dat de meeste weinig rekenen, heb je wel eens gezien hoeveel werk het is voorbereiding opbouw feest zelf afbouw en het schoonmaken van je apparatuur....
feest voor 100 man van 9 tot 2 kost 225 euro minimaal maar dan kom ik niet met knakenzooi aan zetten en een persoon hulp/gezelligheid.
Poster: DjCollinBosgraaf
www.partymusic.nl dat is de site van ons bedrijf ik doe zelf alleen de schoolfeesten
zelf vind ik het er proffesioneel uitzien en vraag dan 300 euro op un avond van 4 uurtjes , en we hebben goeie apparatuur en mooie licht effecten