goede cd winkel (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 11-01-2006 06:34
ik zit al een tijdje met het probleem dat ik niet goed nieuwe cd singles kan kopen.

en nu zoek ik een winkel het liefst in de buurt van Rotterdam of Eindhoven waar je goed singels kunt kopen.

eigenlijk het zelfde als platen dat je nog moet luisteren of het iets is omdat ze nog niet bekend zijn.... maar weet niet of dat er is met cd's.

wil graag weten of er mensen zijn die er ervaring mee hebben.
www.moonentertainment.nl

What do you think about goede cd winkel ??

Vote :   

Lea_Phar    posted on 12-01-2006 23:44
ALs je mn post goed leest, dan lees je dat ik denk dat ze t ook in de winkel hebben.
Ik had t ook ergens op de site gelezen, kan t alleen niet zo gauw weer vinden

DJ_Aad    posted on 13-01-2006 11:05
Voor cd singles van commerciele muziek moet je bij Berk Music in Eindhoven (woenselse markt) zijn
djmamo    posted on 13-01-2006 12:32
oke dj aad zijn dat dan ook nieuwe singels die nog niet in de top 40 staan

www.moonentertainment.nl
DJ_Aad    posted on 13-01-2006 14:48
Ja ook die nog maar net uit zijn.
Cyrille    posted on 26-01-2006 21:36
Poster: Janx
hi,
waar halen jullie je singletjes ? Want ik vind ze veel handiger dan full cd's maar in de gewoone muziekshop zijn er alleen te vinden van de commerciele bullsh*t.
greetz

mss een online shop ?

Ik denk dat je het hier wel vind. Niet echt veel winkels dus, het lijkt dat online bestellen het makkelijkst is

Janx    posted on 26-01-2006 21:45
srry deze topic over het hoofd gezien maar idd hetzelfde prob hier
MadSteven    posted on 31-01-2006 12:57
Waar ik zelf in Eindhoven gebruik van maak voorlopig:

Rare Records heeft af en toe wel een singletje en ach, soms wil ik toch een album (freestylers bijvoorbeeld).

Er zijn drie Free Recordshops vlak bij elkaar in Eindhoven en als je ze alledrie bezoekt op een dag, vind je ook leuke dingen in de singlebak. En die op het station is ook nog na 18:00 open bovendien - nou is het wel duidelijk dat daar meer mensen kopen dan die in Breda, want als je daar eens komt op het station, vind je echt leuke dingetjes (thomas falke - high again stond op mijn lijst en daar samen met eentje die ik terug ga brengen voor vijf euro gekocht). Waar zijn de andere twee FRSen in Eindhoven? Eentje ground floor midden in de Heuvelgalerie, eentje twee straten verderop, in de buurt van de V&D en dan richting stratumseind lopen.

Ik loop af en toe Bullit ook wel binnen en in diverse genres vind je dan ook nog wel eens wat (Last Nite - The Strokes vorige week daar gekocht, die ontbrak nog in mijn collectie alternative-must-haves) - da's Rare uitlopen, naar het westen, linksaf slaan, langs de comicshop en elektrowinkel en dan de juiste deur inlopen (de rechtse) een eindje verderop.

En nu ik dit dus lees, moet ik zeker eens bij Freaky en Berk langs Happy, laughing
MadSteven    posted on 31-01-2006 13:31
Poster: djmamo
oke vind het leuk als mensen reageren maar kijk dan waar dit topic over gaat...het gaat over CD's niet over platen en op de binnenweg zitten voornamelijk platen zaken, en die verkopen geen cd singels, wel albums MAAR DIE ZOEK IK NIET. dus

Ik deel je frustratie, als je je zo beter voelt.

Aan de andere kant, is het soms zelfs goedkoper om je cd-single bij een webwinkel uit Londen te kopen dan in een echte cd-shop... kuche juno.co.uk uche kuche - huh zei ik iets? En daar kan je toch ook een minuut, soms anderhalf per nummer beluisteren, tis alleen dat je even moet wachten voor je het binnen hebt.

djmamo    posted on 31-01-2006 13:40
zal ik daar ook eens kijken, hoe het daar is
www.moonentertainment.nl
Lead    posted on 31-01-2006 14:38
Kuche kuche Winking my eye Maar muziekshops mogen gepost worden. Alleen zodra er gear bij komt kijken en alles draait om 'het goedkoopste' of als het om een zinloze melding van een prijs gaat is een link niet toegestaan...

vergeet niet www ervoor te tikken want anders doettie het niet Winking my eye
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 7.178 days.
 Post CommentThat would be 239.3 months
or a whopping 19.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

274 Users online: 33 Guests (241 Unknown)
Pages generated today : 97.288
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.749.300