Waar ik zelf in Eindhoven gebruik van maak voorlopig:
Rare Records heeft af en toe wel een singletje en ach, soms wil ik toch een album (freestylers bijvoorbeeld).
Er zijn drie Free Recordshops vlak bij elkaar in Eindhoven en als je ze alledrie bezoekt op een dag, vind je ook leuke dingen in de singlebak. En die op het station is ook nog na 18:00 open bovendien - nou is het wel duidelijk dat daar meer mensen kopen dan die in Breda, want als je daar eens komt op het station, vind je echt leuke dingetjes (thomas falke - high again stond op mijn lijst en daar samen met eentje die ik terug ga brengen voor vijf euro gekocht). Waar zijn de andere twee FRSen in Eindhoven? Eentje ground floor midden in de Heuvelgalerie, eentje twee straten verderop, in de buurt van de V&D en dan richting stratumseind lopen.
Ik loop af en toe Bullit ook wel binnen en in diverse genres vind je dan ook nog wel eens wat (Last Nite - The Strokes vorige week daar gekocht, die ontbrak nog in mijn collectie alternative-must-haves) - da's Rare uitlopen, naar het westen, linksaf slaan, langs de comicshop en elektrowinkel en dan de juiste deur inlopen (de rechtse) een eindje verderop.
En nu ik dit dus lees, moet ik zeker eens bij Freaky en Berk langs