ik zit al een tijdje met het probleem dat ik niet goed nieuwe cd singles kan kopen.
en nu zoek ik een winkel het liefst in de buurt van Rotterdam of Eindhoven waar je goed singels kunt kopen.
eigenlijk het zelfde als platen dat je nog moet luisteren of het iets is omdat ze nog niet bekend zijn.... maar weet niet of dat er is met cd's.
wil graag weten of er mensen zijn die er ervaring mee hebben.
www.moonentertainment.nl
What do you think about goede cd winkel ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
jullie snappen niet echt wat ik bedoel, een "normale" cd winkel heeft eigenlijk alleen de top 40 singels, dus de singels die momenteel in de top 40 staan en meestal op volgorde van 1 t/m 40....
allemaal wel leuk maar die zoek ik niet, ik wil cd singeltjes die net uit zijn net als dat je platen koop. en die nog niet in de top 40 staan of uberhaupt komen te staan.
bijv een hardstyle single op cd (weet niet eens of dat er is, alleen mischien als het heel erg commercieel is)
dus ik zoek een cd winkel die erg snel cd singeltjes heeft die nog niet bekend zijn
Of er in de buurt zo'n cd winkel zit weet ik echt niet, maar ik weet wel dat veel online platenshops ook CD's verkopen en dan bedoel ik niet de nummers die je kan downloaden tegen betaling.
In de omgeving Eindhoven kun bijvoorbeeld eens bij freaky records (meer niet-commerciele muziek) gaan kijken of bij Berk Music (meer commerciele muziek).
Ik denk niet dat er winkels bestaan die aanbieden wat jij bedoelt mamo. Ik heb er ook een tijdje naar gezocht in Rotterdam en Breda maar ik kon ook niet echt vinden wat jij bedoelt...
Ja jammer is dat he. Voor vinyl heb je gewoon goede zaken ervoor, maar die zouden ze eigenlijk ook gewoon voor cd's moeten hebben. En dan voornamelijk singles. Maar volgens mij worden er erg weinig nieuwe dance producties op cdsingle uitgebracht..
sjah.. ik weet het ook niet. En die legale downloads zijn misschien wel wat.. Maar je hebt ook weer gelijk dat het een stuk fijner is om gewoon een zaak binnen te lopen en op je gemakje te kijken, vragen, voorluisteren en je cd'tje 'te kunnen pakken'.
okay snap ik. je hebt dan zeker cdkoffers ofzo? Ik doe de laatste tijd veel in een cdmap, vind ik ook fijn werken.. maar daar gaat dit topic niet echt over
in rotterdam heb je een aantal goede platen en cd winkels ik zou niet weten wat voor styl je draaid maar ik raad je aan om eens op de nieuwbinnenweg te gaan kijken daar zitten onderandere: basic beat en midtown
oke vind het leuk als mensen reageren maar kijk dan waar dit topic over gaat...het gaat over CD's niet over platen en op de binnenweg zitten voornamelijk platen zaken, en die verkopen geen cd singels, wel albums MAAR DIE ZOEK IK NIET. dus
Heb net op de site van BasiBeat gekeken. En er staat zelfs een categorie CD Singles in de webshop. Dus denk dat ze die ook wel in de shop hebben. En ik bedoel niet de top 40 CD-singles want DIE ZOEK JE NIET.. dus
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.