goede cd winkel (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 11-01-2006 06:34
ik zit al een tijdje met het probleem dat ik niet goed nieuwe cd singles kan kopen.

en nu zoek ik een winkel het liefst in de buurt van Rotterdam of Eindhoven waar je goed singels kunt kopen.

eigenlijk het zelfde als platen dat je nog moet luisteren of het iets is omdat ze nog niet bekend zijn.... maar weet niet of dat er is met cd's.

wil graag weten of er mensen zijn die er ervaring mee hebben.
www.moonentertainment.nl

What do you think about goede cd winkel ??

Vote :   

HannuZ    posted on 11-01-2006 06:57
bij zo'n beetje iedere cd-winkel kun je je cd tog eerst luisteren

is hier in de buurt wel t geval, alles is voor te beluisteren.
Nvie    posted on 11-01-2006 07:42
Kijk  is in Rotterdam op de Binnenhaven, platen/cd-winkels genoeg...
djmamo    posted on 11-01-2006 08:14
jullie snappen niet echt wat ik bedoel, een "normale" cd winkel heeft eigenlijk alleen de top 40 singels, dus de singels die momenteel in de top 40 staan en meestal op volgorde van 1 t/m 40....

allemaal wel leuk maar die zoek ik niet, ik wil cd singeltjes die net uit zijn net als dat je platen koop. en die nog niet in de top 40 staan of uberhaupt komen te staan.

bijv een hardstyle single op cd (weet niet eens of dat er is, alleen mischien als het heel erg commercieel is)

dus ik zoek een cd winkel die erg snel cd singeltjes heeft die nog niet bekend zijn
www.moonentertainment.nl
Reemz    posted on 11-01-2006 10:03
Of er in de buurt zo'n cd winkel zit weet ik echt niet, maar ik weet wel dat veel online platenshops ook CD's verkopen en dan bedoel ik niet de nummers die je kan downloaden tegen betaling.

Ik zou zeggen google even op online platenshop.
djmamo    posted on 11-01-2006 10:11
ik ben echt opzoek naar een winkel omdat ik dat fijner vind om binnen te lopen, vragen wat de nieuwe platen deze week zijn en ff luisteren.

en ik kan geen goede winkel vinden die gewoon singels verkoopt die niet in de top 40 staan..

kan verkoop technisch mischien niet zo makkelijk maar vind wel dat er iets voor moet zijn/komen
www.moonentertainment.nl
HannuZ    posted on 11-01-2006 16:24
bij mij in de buurt zitten heel wat cd winkels maar geeneen die dat heeft wat jij zoekt.

djmamo    posted on 11-01-2006 16:27
zou het gewoon niet bestaan?
www.moonentertainment.nl
HannuZ    posted on 11-01-2006 16:28
wordt naar mijn mening sowiso al weinig op single uitgebracht.
djmamo    posted on 11-01-2006 16:30
ja klopt ben vandaag maar platen gaan halen want singles gaat denk ik niet werken(of ze moeten in de top 40 staan)
www.moonentertainment.nl
DJ_Aad    posted on 11-01-2006 16:43
In de omgeving Eindhoven kun bijvoorbeeld eens bij freaky records (meer niet-commerciele muziek) gaan kijken of bij Berk Music (meer commerciele muziek).
djmamo    posted on 11-01-2006 16:52
ja maar zijn dat dan ook CD SINGELTJES....
www.moonentertainment.nl
Collin    posted on 11-01-2006 17:41

Breda, The Magik Store van Tiesto ... daar zijn genoeg losse singles te krijgen van Trance enzz... maar je moet er wel heen reizen zo gezegt haha
the-melody    posted on 11-01-2006 17:43
Poster: DjCollinBosgraaf

Breda, The Magik Store van Tiesto ... daar zijn genoeg losse singles te krijgen van Trance enzz... maar je moet er wel heen reizen zo gezegt haha
  zijn daar singles te verkrijgenConfused ik zag alleen maar albums en vinyl en kleren niet goed gekeken ofzo?? By the way ga er met pasen terug:d
djmamo    posted on 11-01-2006 18:07
dus daar zijn wel cd singels...of alleen platen...

HET GAAT OVER CD SINGELS
www.moonentertainment.nl
Cyrille    posted on 11-01-2006 20:21
Ik denk niet dat er winkels bestaan die aanbieden wat jij bedoelt mamo. Ik heb er ook een tijdje naar gezocht in Rotterdam en Breda maar ik kon ook niet echt vinden wat jij bedoelt...
djmamo    posted on 11-01-2006 20:29
ik was er ook al bang voor
www.moonentertainment.nl
Cyrille    posted on 11-01-2006 20:34
Ja jammer is dat he. Voor vinyl heb je gewoon goede zaken ervoor, maar die zouden ze eigenlijk ook gewoon voor cd's moeten hebben. En dan voornamelijk singles. Maar volgens mij worden er erg weinig nieuwe dance producties op cdsingle uitgebracht..
djmamo    posted on 11-01-2006 20:37
waarschijnlijk alleen de potentiele top 10 nummers dus... das wel jammer....

en is een cd bakke niet goedkoper dan een plaat persen....  eens ff kijken of er niet iets is wat ik kan doen
www.moonentertainment.nl
Cyrille    posted on 11-01-2006 20:46
sjah.. ik weet het ook niet. En die legale downloads zijn misschien wel wat.. Maar je hebt ook weer gelijk dat het een stuk fijner is om gewoon een zaak binnen te lopen en op je gemakje te kijken, vragen, voorluisteren en je cd'tje 'te kunnen pakken'.
djmamo    posted on 11-01-2006 21:03
ik vind het ook fijn om een originele cd hoes te hebben dan zie ik meestal sneller welk nummer ik heb
www.moonentertainment.nl
Cyrille    posted on 11-01-2006 21:56
okay snap ik. je hebt dan zeker cdkoffers ofzo? Ik doe de laatste tijd veel in een cdmap, vind ik ook fijn werken.. maar daar gaat dit topic niet echt over
dj-nick    posted on 12-01-2006 18:06
in rotterdam heb je een aantal goede platen en cd winkels
ik zou niet weten wat voor styl je draaid
maar ik raad je aan om eens op de nieuwbinnenweg te gaan kijken
daar zitten onderandere:
basic beat en midtown
djmamo    posted on 12-01-2006 18:38
oke vind het leuk als mensen reageren maar kijk dan waar dit topic over gaat...het gaat over CD's niet over platen en op de binnenweg zitten voornamelijk platen zaken, en die verkopen geen cd singels, wel albums MAAR DIE ZOEK IK NIET. dus

www.moonentertainment.nl
Lea_Phar    posted on 12-01-2006 22:23
Heb net op de site van BasiBeat gekeken. En er staat zelfs een categorie CD Singles in de webshop. Dus denk dat ze die ook wel in de shop hebben.
En ik bedoel niet de top 40 CD-singles want DIE ZOEK JE NIET.. dus
Cyrille    posted on 12-01-2006 22:33
ja maar webshop is ook niet echt wat mamo zocht

363 Users online: 41 Guests (322 Unknown)
Pages generated today : 114.358
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.766.370