Ik ben Mike de lassacquere. Ik woon in renkum ( gelderland-midden ) Ik ben 18 jaar jong. Ik ga beginnen aan een leuke start als ( dj ) / Verhuurder . Ik weet al redelijk veel van de spullen af hoe en wat maar nog lang niet alles . Het lijkt me een perfect forum waar ik nog veel van kan opsteken .
ToT in de topic !
What do you think about Nieuw ! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja ik ga beginnen met?de Verhuur. Uiteraart ga ik zelf ook wat oefenen met?het mixen met?de american dj?spelers?. Dus mocht iemand eens wat te kort hebben op een feest ( je ) dan geef maar een gil dan komt dat wel goed !
ik wens je echt alle succes toe! en als ik een leuk budget had, had ik exact hetzelfde gedaan als wat jij nu gaat doet!
?
wat heb je al allemaal aan spullen staan?:D
Alles word volgendeweek besteld en dan kan ik je precies vertellen van wat er is en nog komen gaat! Wat ik al wel heb is Tracktor 2 de nieuwe versie echt een vooruitgang !
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community