Thomas Woods - Move Like A Star
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThomasB    posted on 18-08-2011 17:38
Hey, ik ben gisteren bezig geweest met mijn nieuwe track 'Move Like A Star'
Mijn vorige producties waren echt slecht maar die uploade ik toch maar voor tips en comments en er werd ook een tip gegeven: alleen je tracks hier posten als je er 100% achter staat, die tip heb ik ook gevolgt en hier is ie dan, mijn nieuwe track waar ik 100% achter sta:

http://soundcloud.com/dj-thomasbos/thomas-woods-move-like-a-star

Laat even weten wat je er van vindt! ; )

What do you think about Thomas Woods - Move Like A Star ??

Vote :   

Bonchanoize    posted on 18-08-2011 19:51
Het blijft cheap klinken. Je moet veel meer geluiden over elkaar gebruiken (layeren) en eq's gebruiken
Let the magic begin
ThomasB    posted on 18-08-2011 20:56
Thx voor de tip, daar heb ik wat aan Happy, laughing Maar ik ben nu bezig met nog een andere track waar ik dat in probeer maar hoe meer geluiden, hoe rommeliger het begint te klinken... :s
Is daar wat tegen te doen?
Bonchanoize    posted on 18-08-2011 20:57
Daarvoor moet je eq'en. Je moet ervoor zeggen dat de geluiden naast elkaar spelen, niet door mekaar. Ook daar zijn tutorials over te vinden.
Let the magic begin
ThomasB    posted on 18-08-2011 22:14
oke, thx!Happy, laughing
mrmagix    posted on 18-08-2011 22:18
Poster: ThomasB
Maar ik ben nu bezig met nog een andere track waar ik dat in probeer

Tipje: Werk track per track, dat je volle concentratie in 1 iets gaat. Anders kopieer je je fouten gewoon op alle nieuwe dingen dat je maakt.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
ThomasB    posted on 19-08-2011 11:48
Ja, ik was eigelijk al klaar met deze en ik vond dat ik er net lekker in zat dus toen ik klaar was ging ik glijk verder met een nieuwe, maar dat is idd niet zo slim i.v.m. fouten in de vorige track enzo.
Jayro    posted on 19-08-2011 12:07
ja t'is inderdaad nog cheap, je moet echt kritisch zijn tegen jezelf. Probeer elke sound te perfectioneren door bv in fl het op een mixer kanaal te doen en bv soundgoodizer en natuurlijk eq'en (eq'en is een must). Met maximus kan je sounds ook een stuk mooier laten klinken als je weet hoe het werkt.
JeBoyKie    posted on 22-08-2011 01:47
Zoals de hierboven genoemde zaken kan er nog veel verbeteren op alle aspecten van het produceren van een goede track.?
Bonchanoize    posted on 22-08-2011 10:51
En als je een uur lang steeds naar je zelfde track zit te luisteren ga je op den duur de fouten niet meer horen door gewenning. Laat het af en toe eens liggen, slaap er eens een nachtje over en probeer het de volgende dag opnieuw.
Let the magic begin
JeBoyKie    posted on 22-08-2011 11:06
Poster: Bonchanoize
En als je een uur lang steeds naar je zelfde track zit te luisteren ga je op den duur de fouten niet meer horen door gewenning. Laat het af en toe eens liggen, slaap er eens een nachtje over en probeer het de volgende dag opnieuw.

Frisse oortjes is inderdaad nooit een overbodigheid, zelf hou ik ook vaak een pauze om het anderhalf uur.

PS: vergelijk je track met andere tracks en je gaat de verschillen duidelijk horen.
User edit by JeBoyKie on 22-08-2011 @ 11:06:41 (23%)

This is an old Topic

No new postings for 5.014 days.
 Post CommentThat would be 167.1 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

135 Users online: 14 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 29.275
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.837.734