[P] Jayro - Make it happen [PREVIEW]
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jayro    posted on 17-08-2011 21:40
Hey mensen,

Ik heb een nieuwe track gemaakt, het is een progressive track met ook een heeel klein beetje dutch erdoor. Graag commentaar van jullie kant, vorige keer had ik daar een hoop aan. Ik vind hem zelf al wel goed gelukt, maar verbetering kan altijd!

Link in HM

greetz,

Jayro

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [P] Jayro - Make it happen [PREVIEW] ??

Vote :   

Bouncy    posted on 17-08-2011 22:47
check
Aziaat    posted on 18-08-2011 07:34
check
edit: niet mis, maar het mist nog ergens iets vind ik.
Ik hoor zelf graag wat meer variatie, maar je bent zeker en vast op de goede weg
User edit by Aziaat on 18-08-2011 @ 07:37:59 (100%)
Jayro    posted on 18-08-2011 11:56
oke bedankt!Smile
misschien een idee wat het kan missen Cool?
Sebasz    posted on 18-08-2011 11:58
hm vind hem niet zo heel dope. vind de melodie een beetje goedkoop overkomen en ik mis vooral een bassline in je track! succes?Cool
Bjorn1419    posted on 18-08-2011 12:08
sjek
Blackaround    posted on 18-08-2011 13:57
.
JeBoyKie    posted on 22-08-2011 03:22
check

EDIT: Je linkje moet je even goed klikbaar maken in je HM maar met knippen en plakken kom je er ook...

FB: Het creative concept klinkt zeker leuk, ook al is de turn up the bass door menig koe al redelijk vermalen en door de vier magen gegaan...

Bassline mis ik wel alleen...

Ik zie de verbeterpunten van jou track vooral in het mixen/masteren ervan. Kijk is naar wat video's van artiesten hierover of lees een boek (ja ja het klinkt misschien wat saai maar ga er maar is mee aan de gang en breng het in de praktijk dan zul je waarschijnlijk al veel vooruitgang op dit vlak boeken.)?

Het klinkt nu nog wat dof.
User edit by JeBoyKie on 22-08-2011 @ 03:28:39 (100%)
Jayro    posted on 22-08-2011 11:04
Poster: JeBoyKie
check

EDIT: Je linkje moet je even goed klikbaar maken in je HM maar met knippen en plakken kom je er ook...

FB: Het creative concept klinkt zeker leuk, ook al is de turn up the bass door menig koe al redelijk vermalen en door de vier magen gegaan...

Bassline mis ik wel alleen...

Ik zie de verbeterpunten van jou track vooral in het mixen/masteren ervan. Kijk is naar wat video's van artiesten hierover of lees een boek (ja ja het klinkt misschien wat saai maar ga er maar is mee aan de gang en breng het in de praktijk dan zul je waarschijnlijk al veel vooruitgang op dit vlak boeken.)?

Het klinkt nu nog wat dof.

oke hardstikke bedankt voor de fb! Dat turn up the bass heb ik inmiddels al weggehaald en de bassline komt er ook aan Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

131 Users online: 22 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 32.705
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.841.164