Ik heb ff liggen kijken naar deze 2 mooie setjes. Nu zou ik deze graag willen kopen. Nu ben ik reviews gaan lezen op internet en daar komen steeds andere dingen uit. De ene vind de z-5500 beter, en de ander de z-906. Hebben jullie enige ervaring ofzo met deze speakers? Of hebben jullie een voorkeur? Laat het even weten alsjeblieft.
Alvast bedankt,
What do you think about logitech z-5500 vs. logitech z-906 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb de Z-5500 gehoord maar van die Z-906 heb ik alleen eentje gehoord met 2 speakers en een sub. Maar ik heb veel positieve reacties gehoord over de Z-5500, en persoonlijk zou ik ook daarvoor gaan.
Klopt wel wat Desp zegt. Je kan altijd nog wel wat tweaken omdat te fixen via je pc. En de subwoofer is echt mega van de 5500. Ikzelf heb de bass ook nooit voluit staan omdat het gewoonweg niet meer mooi klinkt.
Beiden hebben een enorm gekleurde mix en zijn alles behalve flat-response setjes. Leuk voor een film of om te gamen, maar er vanuitgaande dat die voor de muziek-productie moet dienen zou ik dit soort setjes ten strengste afraden.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.