Voorstellen dj-frankee
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

frankee    posted on 12-08-2011 16:55
Ik ben dus dj-frankee en heb ongeveer 5j ervaring als dj. Ik draai voornamelijk op trouw, verjaardagfeestjes en in cafe's en dergelijke. Mijn muziek genre is dus heel uit een lopend. ik zeg steedsvan HOUSE tot STRAUSS.

Mijn set bestaat uit en behringer DJ750 mixer BCD2000 van behringer is samenwerking met een externe geluidskaart van Hercules dj-trim 4-6 en op de laptop gebruik ik tractor en VDJ 7.04
http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/bdd/p/102/deejay-trim-4-6/?( externe geluidskaart is een toppie)

Verder word alles verstuurd naar behringer actieve boxxen van 18 inch met bijhorende actieve sub van behringer. Jullie zien dus dat ik zeer tevreden ben van behringer. Ik zou zoals veel dj's met pioneer willen draaien ..., maar het is en blijft nog steeds een uit de hand gelopen hobby en heb nog steeds een job bij de belgisch spoorwegen. Verder vind ik het fijn om op legalle manier bezig te zijn alles is dus bij mij legaal, van muziek tot licentie bij SABAM......

Nog vragen stel ze gerust

groetjes Dj-frankee uit Brugge (Belgium)

What do you think about Voorstellen dj-frankee ??

Vote :   

Aziaat    posted on 12-08-2011 17:07
Welkom op het forum!
Je hebt idd geen tekort aan Behringer.
Zolang je er maar zelf tevreden over blijft is er niets aan de hand Winking my eye
Heb zelf een DJX750, maar wil deze zo rap mogelijk updaten.
Het is zijn geld meer dan waard, maar het is gewoon n?t niet voor mij.
Henri_D    posted on 12-08-2011 17:11
Welkom hier! Zal toch even moeten mijn post op je vraag aanpassen Thumbs Up blijkbaar ben je niet echt op zoek naar kennismaking met draaien als je al 5 jaar ervaring hebt en traktor hebt staan!
MrTomrubber    posted on 12-08-2011 17:20
Welkom hier op DJR?Cool
Winston    posted on 12-08-2011 22:45
Welkom frankee
Tic Toc
Vivado    posted on 13-08-2011 00:50
Welkom !

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

266 Users online: AudioRelives & 74 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 21.746
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.357.277