Poster: Blackaround
VDJ is gewoon slecht ..
Effecten enz werken amper ^^
en kopen zou ik zeker niet doen..
Waarom zou VDJ slecht zijn? Doet perfect wat het moet, heel heel makkelijk om mee te leren werken en
Gratis versie! Voor als je gewoon voor jezelf even wil uitmaken als draaien iets voor jou is, neem 2de hands dj controller en VDJ. Heb je setup waarmee je alles kan die je nodig hebt. Basis effecten klinken niet zo lekr, maar zover ik weet kon je vroeger daar extra effecten voor afhalen nog enzo. Ook sampler zit er al in (... tracktor duo).
Hou wel ??n zaak in je achterhoofd, als dj'n iets voor jou is zul je meer willen, en ga je hoogstwaarschijnlijk over wensen te gaan naar traktor of serato. Dus doe het rustig aan met je lite versie/home versie up te graden naar pro. Kans is groot dat je net zoals velen (als je vertrouwd bent met draaien) over zult willen stappen naar andere software.
Voor controller ben ik het eens met MrMagix, die controller is al toch vrij verouderd. Moet je daarintegen wel spotgoedkoop online kunnen vinden 2de hands, maar verwacht er alvast niet zoveel van. (Nuja mijn eerste controller ooit was een herculesje zonder geluidskaart of niets en ook enorm fun mee gehad!). Let wel dat indien je geen geluidskaart ingebouwd hebt in controller je voor voorbeluisteren via HP een extra geluidskaart zult moeten aanschaffen hoogstwaarschijnlijk. ?
Edit: BLijkbaar heb je toch al wel genoeg ervaring dat je geen voorproefje nodig hebt. Kun je eens zeggen wat juist de doelstelling van je extra controller je hebt al een hercules. Kunnen we je mss al meer op weg helpen.?