Ik zoek een Hardstyle VST
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NoiseFaderz    posted on 11-08-2011 20:44
Hey,

Ik zoek een VST die bijv. Brennan Heart gebruikt om zijn Melodieeen in te maken.
Zoals in dit filmpje de melodie bij 0:58

http://www.youtube.com/watch?v=u8heedWrcJ4

Wie weet met welke VST's je dit kan maken?

Greets,

NoiseFaderz
User edit by NoiseFaderz on 11-08-2011 @ 20:44:41 (15%)

What do you think about Ik zoek een Hardstyle VST ??

Vote :   

tek-zotic    posted on 11-08-2011 22:47
lap, weer iemand die een kant en klare synth op een bordje voorgeschoteld wil krijgen.
heel makkelijke vraag: ALLE VST's, en dan maar experimenteren met wat je hebt: saws, sines, combineren, detunen, effecten erover, gewoon met de knopjes draaien en luisteren, dan weet je wat die knop doet en kan je uiteindelijk een sound maken die je wil
Gidi    posted on 11-08-2011 22:52
probeer sylenth1, massive, z3ta, nexus etc. etc. daar zitten voorgeprogameerde presets in. Maar 1 tip.
maak er gewoon zelf 1.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Illusion    posted on 12-08-2011 23:34
Vsti's zijn leuk om mee te beginnen. Maar als je de sounds van brennan heart wil hebben, moet je echt een Acces Virus kopen. (Als je op kwaliteit zoiets wilt maken)

Natuurlijk kun je ook gigantisch veel bereiken met vsti's. Ik gebruik ook nog vaak genoeg vsti's. Maar Screeches, en Melodie?n maak ik echt allemaal puur uit mijn Virus.

Mijn favouriete Vsti is Sylenth 1. Daarom heb ik hem ook gekocht Cool.

Nexus is ook wel leuk, maar dan kan je niet echt tweaken. Nexus is een vsti waarin kant en klare presets zitten die je kunt gebruiken. Van alles wat. Wel leuk om mee te spelen. V-station zitten ook wel leuke sounds in. Predator. En zo zijn er nog veel meer.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

This is an old Topic

No new postings for 5.024 days.
 Post CommentThat would be 167.5 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

130 Users online: 23 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 26.052
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.834.511