Afrojack Bangduck - Easlife bootleg demo
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThomasB    posted on 11-08-2011 16:32
Hey iedereen. ik heb vanmorge aan een remix/bootleg zitte werken van het nummer Bangduck van Afrojack, de basis staat al, iemand nog tips?
Hope you like it Winking my eye

p.s. mijn souncloud account deed een beetje raar dus dit is de youtube link:

http://www.youtube.com/watch?v=M-egnKEilJ4

What do you think about Afrojack Bangduck - Easlife bootleg demo ??

Vote :   

Bonchanoize    posted on 11-08-2011 17:09
1 member likes this  Dit is niet echt een bootleg, maar eerder een poging tot imitatie.
Vanaf 1:00 is dat echt een verschrikkelijk irritant geluid. Doe dat weg :o
Misschien eerst nog eens goed oefenen eer je nog eens je producties deelt. Ik heb die fout ook nog gemaakt.
Let the magic begin
User edit by Bonchanoize on 11-08-2011 @ 17:11:33 (100%)
Jayro    posted on 11-08-2011 17:41
de sound bij ong 15 seconde klinkt heeel cheap. bij 45 seconde zomaar een break? zit totaal geen opbouw in. Bij 1.00 echt een kutgeluid. en opeens een climax bij 2.00?? Je moet nog een hoop leren.
-FLoriZ-    posted on 11-08-2011 17:46
Thanks, ik had? net geen koppijn meer.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
delectro    posted on 11-08-2011 18:56
jullie hebben allemaal gelijk, MAAR je kan het op twee manieren zeggen..
Deze jongen is 14 (staat in ze profiel) moedig hem aan met opbouwende kritiek..

Als ik mijn mixtape's e.d terug luister van 5 jaar terug lijkt dat nergens op terwijl ik het toen geweldig vond!
Bonchanoize    posted on 11-08-2011 20:03
Sorry, maar ik heb het ook op de harde (lees, beste) manier moeten leren.
Let the magic begin
-FLoriZ-    posted on 12-08-2011 01:25
Poster: delectro
jullie hebben allemaal gelijk, MAAR je kan het op twee manieren zeggen..
Deze jongen is 14 (staat in ze profiel) moedig hem aan met opbouwende kritiek..

Als ik mijn mixtape's e.d terug luister van 5 jaar terug lijkt dat nergens op terwijl ik het toen geweldig vond!
  Ik ben 15. Ik ben een waardeloze producer, vind het wel tof om te doen maar ik plaats geen werk van mij hier omdat ik het zelf al te slecht vind. Sommige dingen leer je alleen maar door ineen keer vol onderuit gehaald te worden.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
delectro    posted on 12-08-2011 07:53
Poster: Bonchanoize
Sorry, maar ik heb het ook op de harde (lees, beste) manier moeten leren.

?
De post van jou vond ik ook redelijk Winking my eye

Maar met alleen, thanks had net geen koppijn meer schiet de TS niet veel op natuurlijk
mrmagix    posted on 12-08-2011 09:38
Poster: -FLoriZ-
Ik ben 15. Ik ben een waardeloze producer, vind het wel tof om te doen maar ik plaats geen werk van mij hier omdat ik het zelf al te slecht vind. Sommige dingen leer je alleen maar door ineen keer vol onderuit gehaald te worden.

Ja, en dan raak je zo hard gedemotiveerd dat je keyboard door het raam vliegt... Je kan altijd iets op een vriendelijke manier duidelijk maken. Jij gezegd gewoon even dat je ziek wordt van zijn track.

En als het zou werken, iemand zo te demotiveren, zeg dan nog teminste waarom. Anders heb je geen leerschool, dan heb je gewoon een pijnbank/foltering/slachthuis/legermentaliteit/concentratiekamp/...

Ikzelf zou hier ook nooit werk zetten waar ik niet de volle 100% procent achter sta, maar als de TS dat nu wel is? Hij denkt een mooie basis gemaakt te hebben, maar wij weten dat dit helemaal geen goede basis is. Het probleem is dat dat alleen in de eerste 2 posts staat...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
ThomasB    posted on 13-08-2011 22:32
hey, ik ben blij dat ik toch wat tips krijg, maar het zit ook zo, een paar vrienden van mij draaien ook dus wij hebbe vaak wel steun en tips voor elkaar, maar ik ken verder niemand die produced en niemand heeft mij ooit echt tips gegeven over hoe je het beste kan beginnen als producer ofzo, ik ken nogsteeds de basis niet maar wil toch graag producen om eigen unieke tracks te krijgen en later wat proffesionele tracks te krijgen, daarom post ik mijn *prutswerk* ;p hier om tips te krijgen Happy, laughing dus hopelijk kan er hier iemand de basis van het producen uitleggen ofzo? (a)
Bonchanoize    posted on 13-08-2011 23:37
Zoek wat info en tutorials op op youtube.
Zoals dit
Let the magic begin
ThomasB    posted on 18-08-2011 17:43
Oke thx dat heet echt geholpen! Happy, laughing
Met succes op mijn nieuwe track 'Move Like A Star' ik heb daar ook nieuwe dingen in verwerkt uit een paar tutorials Happy, laughing
dus check mijn nieuwe track even, het is een heel stuk beter dan deze bootleg of vorige producties! Winking my eye

////www.djresource.eu/Forum/topic/21867/p/1/Thomas-Woods-Move-Like-A-Star

This is an old Topic

No new postings for 5.018 days.
 Post CommentThat would be 167.3 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

137 Users online: 13 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 25.318
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.833.777