Hey DJR,
een aantal van jullie zijn vast op Dance Valley geweest, ik was er ook graag heen gegaan.
Steve Angello was 1 van de fantastische DJ's die ook zou draaien. Hij zou het feest afsluiten 's avonds.
Hij staat dus voor een heel groot en fantastisch publiek en is een voorbeeld voor veel DJ's.
Nu blijkt dat hij van te voren alles opgenomen heeft;
Hij moest alleen?op play drukken, en een beetje faken met knopjes. Op Twitter e.d. heeft hij een
hoop stront over zich heen gekregen, begrijpelijk vind ik. Ontzettend veel DJ's hadden graag op zijn plaats gestaan en ontzettend hun best gedaan. Aan het begin van het filmpje staat hij ook een beetje van; Ja, het zal wel.. Ik heb er zin in (maar niet heus). Gaat een tijd met zijn rug naar het publiek staan, wat drinken. Sigaretje tijdens het draaien (doen meer DJ's, heb Dyna ook zien doen maar komt niet sympathiek over) enz.
Eerst was het echt een voorbeeld voor me, maar ik heb nu vrijwel geen sympathiek er meer voor. Ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie, mede-DJ's, erover denken. Op Youtube zijn alle filmpjes van zijn set verwijderd (

?). Veel hadden de titel; 'How to fake your fans'. Ik heb een filmpje kunnen vinden;
http://www.dumpert.nl/mediabase/1644611/d188e85d/steve_angello_is_gemakzuchtig.htmlGrtz!
Miguel Pajaro / DJ Qualix|
P.S. Volgens mij doen heel veel DJ's tijdens hun set net alsof ze heel druk bezig zijn door aan knopjes te draaien van een deck dat niet eens wordt gebruikt ofzo. Gewoon om houding te geven, en publiek te laten denken van; Sooooo, hij is een goede DJ. Of is dit niet zo?