usb probleem denon dn-3700
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Drumworks    posted on 10-08-2011 00:49
ik heb een kleine week terug 2 denons dn-s3700 gekocht, en gebruik ze met 2 usb sticks van 16 gb per stuk. de 1e keer inladen ging zeer snel en eenvoudig, maar nu ik de usb sticks heb geupdate met 6 nieuwe nummers, zien de spelers deze niet, en de oudere tracks welCool, zou iemand dit kunnen uitleggen? krijg het niet voor elkaar:P
The beats are still banging :)

What do you think about usb probleem denon dn-3700 ??

Vote :   

mrmagix    posted on 10-08-2011 00:57
Da's een bekend probleem Happy, laughing Ben er zelf ook nog niet uit. Bij de eerste keer insteken maakt de denon een database aan. Als er liedjes aan toegevoegd worden, ziet hij die niet want hij keert steeds terug naar die (oude) database. Daarom voeg ik mijn tracks toe via pc (heb een mac maar denon musicmanager werkt enkel op pc). Dan heb je ineens de correcte bpm, waveforms en een mooi opgestelde database met eventueel playlistjes als je dat wilt...

Wat je wel kan doen via je mac, is als je de tracks op je stick laadt, gewoon de aangemaakte database file van je speler zelf verwijderen. Dan aanziet hij de stick als onbekend en gaat ie opnieuw vragen een database aan te maken of niet.

Een makkelijkere oplossing heb ik momenteel niet bij de hand.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 10-08-2011 @ 00:58:13 (1%)
Drumworks    posted on 10-08-2011 01:00
dus als het goed is heeft mijn cd speler een bestandje aangemaakt net als bijv virtual dj? en deze dan verwijderen?
mrmagix    posted on 10-08-2011 01:05
Virtual dj heb ik geen verstand van, sorry hiervoor Happy, laughing. Maar inderdaad, de speler maakt een mapje met enkele bestandjes aan op de stick. Dit vormt zijn eigen database waarop hij steeds terugkeert. Als je nieuwe liedjes op de stick hebt gezet, staan die nog niet in de database, dus gaat de speler ze ook niet zien.

Heb net even verder gezocht en volgens een member op een andere site zou het ook mogelijk zijn om vanop de speler zelf de database up to date te brengen. Ik vermoed dat je dan in de presets moet gaan kijken maar heb dit zelf nog nooit geprobeerd Happy, laughing. Dit zou ik eigenlijk wel logisch vinden, tegenover dat je telkens die database moet verwijderen. Al is het niet zoveel moeite als je dan toch tracks aan het uploaden bent h? Happy, laughing.

Het veiligste is via de denon music manager werken.

(Kijk ook eens dat je firmware up to date is Happy, laughing, die is met de maanden sterk verbeterd).
Drumworks    posted on 10-08-2011 01:10
dat zal ik eerst eens doen, ik heb de spelers nog geen enkele keer geupdateWinking my eye
mrmagix    posted on 10-08-2011 01:12
Poster: rickydadrum
dat zal ik eerst eens doen, ik heb de spelers nog geen enkele keer geupdateWinking my eye

Klikie Happy, laughing
Drumworks    posted on 10-08-2011 01:17
1 member likes this  eej thx manCool
Edit: waar staat het serial number ergens? :P
User edit by Drumworks on 10-08-2011 @ 01:26:04 (100%)
mrmagix    posted on 10-08-2011 01:28
euhm, onderaan denk ik op je speler... ?of achteraan... Nu doe je mij twijfelen :D
Ik dacht achteraan op het ticket, in een kadertje ...
Drumworks    posted on 10-08-2011 01:35
oke, bedankt voor je hulp, ik zal morgen eens kijken of ik kan updaten. ik ga nu maar een maffe:P
mrmagix    posted on 10-08-2011 01:36
Haha, strak plan :D.
Als het niet zou lukken, dan geef ik je mijn inlog voor Denon site wel even, kan je via mijn account de firmware downloaden. PM me maar eventjes dan!
Slaapwel Cool
Drumworks    posted on 10-08-2011 14:25
het typenummer stond idd achterop, ze zijn nu geupdateWinking my eye en met dat bestandje verwijderen lukte ook! thx!
User edit by Drumworks on 10-08-2011 @ 14:25:46 (2%)
mrmagix    posted on 10-08-2011 14:30
All right! Have fun zou ik zo zeggen Happy, laughing.?Cool
Drumworks    posted on 10-08-2011 15:05
dat gsst wel lukken hoor!! maar wat is nu eigenlijk het verschil met voor de update en na de update? er staat wel een heleboel op de denon site, maar in praktijk merk ik er niet super veel van
mrmagix    posted on 10-08-2011 15:19
Het grootste verschil is de platter dat het dubbele van de resolutie heeft gekregen. Ook was er een bug dat als je play Cue Play deed h??l kort na elkaar dat ie vast liep. Gebeurde niet veel maar nu gebeurd het helemaal niet meer Happy, laughing.
Voor de Serato gebruikers is hij nu volledig klaargemaakt voor in HID te draaien. Verder is de stabiliteit gewoon verbeterd Happy, laughing.

Er zullen nog wel dingen zijn maar die weet ik niet en heb ik ook nooit gemerkt Happy, laughing.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

136 Users online: 33 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 19.635
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.756.150