Diensten als vormgever: Logo, poster, Cd hoes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

dj-onair    posted on 09-08-2011 14:00

Hallo,

Bij deze wil ik mijn diensten als vormgever aanbieden. Omdat ik ooit zelf ook 'dj' geweest ben snap ik een beetje hoe moeilijk is goeie promotie te maken voor feesten cd's en natuurlijk jezelf! Neem een visitekaartje, dat is nog niet iets wat iedereen heeft, wat helemaal raar is als ik je vertel dat ik je voor 50 euro 1000 kaartjes kan leveren, met jou eigen stijl! Geen vista meuk dus! 

Ik ben nog student dus mijn kosten zijn zeer laag, maar ik kan wel zeer professioneel werk afleveren. ik lever eigenlijk alle producten, vraag maar en vaak kan het wel!

Voor aanvragen en prijzen kun je me natuurlijk altijd een PM sturen...

Mvg,
Emiel Kunnen
Twindaendesign

Juist voor dat unieke, ik ontwerp het voor je!
Mod edit by Lead on 19-01-2020 18:21 (1%)

What do you think about Diensten als vormgever: Logo, poster, Cd hoes ??

Vote :   1 member likes this  

Henri_D    posted on 09-08-2011 14:05
Klinkt wel goeie deal zo. Heb je ook een site ofzo waar je wat van je werk hebt staan? Altijd leuk om iemand z'n stijl wat te zien. Hopelijk kun je hier wat mensen helpen op deze manier (en voor jezelf een kleine vergoeding bij elkaar werken).

Su6 hiermee!
dj-onair    posted on 09-08-2011 14:37
Nou op www.twindaen.nl staat wel wat, maar ik ben nog druk bezig hier een flinke update voor te maken, en dat kost me meer tijd dan ik heb... haha
Aziaat    posted on 09-08-2011 15:45
Heel leuk initiatief zo Winking my eye
Ben dan misschien nog ge?nteresseerd in die kaartjes, maar nog niet voor direct (binnen paar maanden).
Hoe heb je dan het liefst dat de betaling, verzending en derg. gebeurt?
Danielvb    posted on 09-08-2011 16:55