Midi-mapping Hercules Control MP3
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Aziaat    posted on 08-08-2011 17:18
Hey,

Heb nog steeds m'n eerste dj controller liggen: Hercules Control MP3 (zonder geluidskaart) van 4 jaar terug.
Overlaatst uit verveling tijdens het studeren deze weer bovenhaalt en wou er eventjes mee spelen.
Blijkt mijn mapping van vroeger kwijt gespeeld te zijn na mijn upgrade naar Traktor Scratch Pro.
Nu keek ik op de site van Hercules zelf en hebben ze zelf eentje maar vreemd genoeg kan ik deze niet downloaden.
Wou vriendelijk vragen of iemand zijn .tsi file wou delen met mij Happy, laughing
Zelf alles toewijzen vergt nu op dit moment net iets te veel tijd.

Bedankt!?

betreft dit model

What do you think about Midi-mapping Hercules Control MP3 ??

Vote :   

Blackaround    posted on 08-08-2011 17:44
Ik zoek ook een goede mapping voor mijn xponent !! :D

Als ook mij iemand kan helpen? :D

Rusafli    posted on 08-08-2011 19:40
Hier staan aardig wat mappings.

Misschien staan die van jullie er ook tussen.

Klik
Aziaat    posted on 08-08-2011 20:08
Hele goede site maar de mijne staat er jammergenoeg niet tussen...
Wil iemand anders eens probere deze te downloaden?
Voor Traktor Pro 2
link
Dolivieira    posted on 08-08-2011 20:14
Traktor Bible altijd wel goede mappings voor de meest apparaten. Goede Tip Rusafli. Ook bij de concurrent website aboutdj en DJ Techtools zijn mappings voor Traktor te vinden.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Aziaat    posted on 08-08-2011 20:50
Inderdaad hele goede sites. Maar geen enkele van die sites hebben een midi-mapping voor Hercules Control MP3...
De e2 versie dan weer wel x)
Rusafli    posted on 09-08-2011 08:01
Poster: Aziaat
Inderdaad hele goede sites. Maar geen enkele van die sites hebben een midi-mapping voor Hercules Control MP3...
De e2 versie dan weer wel x)

Dat is deze toch ? klik
Aziaat    posted on 09-08-2011 09:29
Bijna, maar niet helemaal :p
Dat is de Hercules Control MP3 e2 wat je zegt.?
Ik heb de Hercules Control MP3.(punt - that's it)?
Hercules Control MP3
zonder geluidskaart of iets. Vrij basic en kostte in de tijd 110 euro (nu 80 ofzo).
Was mijn eerste contact met het dj'n dus deze doe ik voorlopig niet weg :p
mrmagix    posted on 09-08-2011 10:19
Maar staat het grootste deel van de knoppen niet juist dan? Denk dat je gewoon de instellingen voor de geluidskaart moet veranderen en dat het dan werkt..
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Aziaat    posted on 09-08-2011 10:36
Bij mij toch niet...
Met de learn functie van traktor is het trouwens ook niet zo moeilijk maar dan heb ik problemen om de leds werkende te krijgen en mijn loops/effecten/hot cue's te gebruiken... deze worden nl. met dezelfde 3 knoppen bedient waarbij 1 knop zorgt voor modus. Dit krijg ik dus niet op mijn eentje werkende.
Heb nochtans een midimapping gekregen ooit, maar ben deze gewoon kwijtgespeeld na de upgrade...
mrmagix    posted on 09-08-2011 11:04
1 member likes this  Ha, da's rot. Ben zelf al een tijdje bezig met mappen en wat jij moet doen is in layers werken dan, maar daar ken ik echt niet het fijne van. Ben er zelf nog mee aan het foefelen :D

Edit:
Probeer eerst deze.
Probeer als de vorige niet lukt deze.?
Bij mij werkte enkel de 2de... Misschien heb je er wat aan.
User edit by mrmagix on 09-08-2011 @ 11:11:00 (71%)
Aziaat    posted on 09-08-2011 13:46
Die tweede link werkt! Waar heb je die gevonden mrmagix?
En heb geen idee wat je wil zeggen met werken in layers :p ben zelf een leek in het mappen Winking my eye

Bedankt! Deze topic mag gesloten worden.
mrmagix    posted on 09-08-2011 14:03
1 member likes this  Gevonden via mijn beste vriend google en dan kwam ik uit op de NI-forums. Hier even door gebladerd en op deze 2 links uitgekomen Happy, laughing. Ben blij dat ik je heb kunnen helpen alleszins!

In layes werken betekend dat knoppen meerdere functies hebben. Zoals je op je mac een & kan typen en als je dan de shift inhoudt en je drukt op de & knop dat je een 1 krijgt. De shift activeerd de 2de layer dus.
Dus bij je hot cue's en effecten: De knop waarmee je kan kiezen tussen hot cue, effecten of loops selecteerd de layer voor de knopjes waarmee je je hot cue's, loops of effecten aanstuurd Happy, laughing.
Aziaat    posted on 09-08-2011 15:42
Had nochtans gisteren rond gekeken op het NI-forum of er geen beschikbaar was. NIet goed genoeg dus... Excuses Winking my eye

Bedankt voor de uitleg ook :p

This is an old Topic

No new postings for 5.025 days.
 Post CommentThat would be 167.5 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

126 Users online: 23 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 55.614
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.728.566