Danceflight 794 / 05.08.2011
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Danceflight794    posted on 08-08-2011 10:57
Goedemorgen, zoals ik op mijn even voorstellen pagina gemeld heb, verzorg ik iedere vrijdag avond een uitzending van het programma Danceflight 794 op Radio 794. De uitzending is iedere week?terug te luisteren via Soundcloud en mix ik zelf in elkaar. Voor alle inmiddels bijna opgedroogde mensen die Dance Valley zaterdag ook overleefd hebben Cool?en natuurlijk voor iedereen die het leuk vind: de uitzending van afgelopen vrijdag vindt je hier: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-5-augustus?Enjoy!

Tracklist:
1. Erik Arbores - Bliss
2. Alex Gaudino ft. Kelly Roland - What a feeling (Nicky Romero Remix)
3. Bingo Players - Cry (Original Mix)
4. Daniel Bovie and Roy Rox ft Capitol A - The Jam (Ricky Rivaro Remix)
5. Sandro Silva and Quintino - Epic (Original Mix)
6. Afrojack pres Shermanology - Grindin (Original Mix)
7. Hardwell - The World (Original Mix)
8. A-Lusion - Don't wanna know
9. Maxter - You're not alone
10. The Anarchist - The Skreetch
11. Tatanka - On a cloud
13. Kodex - Insomnia
14. B-Front & Digital Punk - For the girls
15. Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks

What do you think about Danceflight 794 / 05.08.2011 ??

Vote :   
Danceflight794    posted on 11-08-2011 08:46
Even een reactie op mijn eigen trackslist. Als eerste track draai ik Eric Arbores met Bliss. Eric Arbores is?13 jaar?en is?dit jaar (13!) geslaagd voor?de middelbare school en gaat volgend jaar naar een?universiteit. Allemaal leuk en aardig, maar hij wil graag producer van dancemuziek worden. Van de week kreeg ik een Tweet van?Eric dat op 12 september a.s. zijn eerste EP met 6 nummers uit gaat komen bij Armada?Music. Bliss zal ongetwijfeld een van de 6 tracks zijn. Knap hoor van deze jongen. Die gaat nog een?mooie muzikale toekomst tegemoet...Smile??
Bjorn1419    posted on 11-08-2011 19:47
ik had over die gast in de krant gelezen, weet niet meer welke. Ik heb altijd gemengde reacties over zulk soort verhalen van op je 13e geslaagd zijn op de middelbare school. Aan de ene kant wel ontzag voor maar toch vooral medelijden omdat de middelbare school en studie volgens bijna iedereen toch wel de leukste tijd van je leven en vooral het sociale gedeelte een beetje lastig voor hem moet zijn denk ik.?

Over je mix zelf, ik hoorde 1x 2 vocals door elkaar lopen wat je natuurlijk niet wilt en ik vond de verandering van stijlen wel heeeeeel drastisch :P
Danceflight794    posted on 12-08-2011 08:57
Bedankt voor het beluisteren! Inderdaad er zitten wat fouten in, zoals bij die vocalen. En het klopt dat de overgang wat drastisch is, ik vind alleen beide stijlen zo leuk om te draaien.?Aangezien Radio 794 mij volledig de vrijheid geeft voor de invulling van?het programma, is het vaak dit concept (eerste half uur club/house, tweede half uur harder). Wat ik zelf zo mooi vindt, is dat ik?voor mezelf de druk heb om iedere week?tenminste een uur live te mixen. Ik kan nog veel leren, maar ik merk dat veel oefening ook?veel helpt.

Ik zal morgenochtend de uitzending van vanavond ook op Soundcloud en?hier plaatsen.?Cool???

This is an old Topic

No new postings for 5.155 days.
 Post CommentThat would be 171.8 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

138 Users online: 61 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 26.475
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.362.006