ik heb op mijn pc waar ik welleens aan het experimenteren ben met muziek een logitec x530 en een logitec z-10 setje staan, nu maken de z10 speakers op erg laag volume een rare bassklank, een beetje holle klank zegmaar. terwijl het niet is bij de x530 set... op hoog volume klinken ze allebei gewoon goed, maar op laag volume klinkt de z-10 niet helemaal goed... iemand een idee?
The beats are still banging :)
What do you think about rare bassen op laag volume ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je kan ook eens kijken naar de instellingen van je geluidskaart, ik heb zelf onder op de pc gehad dat er door de instellingen van de geluidskaart er bij elk geluidje een echo bijkwam dit dus zo snel mogelijk uitgezet!
oke! bedankt voor jullie reacties, ik weet nu dat er niets met mijn speakers aan de hand is wat mij betreft kan hier een slotje op
The beats are still banging :)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.