Poster: GeryIk heb die Numark geluidskaart op school ook al gebruikt en dat klonk prima op de boxen. Geluidskaart is hetgeen waar ik het minst in wil investeren omdat dat het minst belangrijk is naar mijn idee.
en was ik v jou zou ik ook uitkijken naar een (2e hands) traktor scratch pro (duo)
numark is no-no
Poster: niiicola
Ik zou idd super oems nemen. Aboutdj had daar een leuk artikeltje over geschreven. Je hebt verschillende merken super oems, maar vanbinnen allemaal hetzelfde. Als je met Traktor wilt blijven draaien zou ik kijken voor de N-I audio 6. Die werkt erg goed samen met traktor!
En trouwens, timecode op traktor gaat helemaal niet werken met een andere geluidskaart dan die van native instruments. Moet je maar eens googlen, dus de audio 6 of audio 4 dj (oudere versie) zijn de enige opties voor jou als geluidskaart.
Dus als je met traktor wil blijven draaien kan je je budget alvast wat gaan opschroeven...
Als super oem blijkt die synQ gewoon een goeie te zijn voor een niet al te hoge prijs (maar toch veel hoger dan wat jou budget toelaat... 359 euro namelijk)
En als mixer zou ik een niet al te dure meer nemen, en daar als laatste naar gaan kijken. Je hebt nu een 2 kanaals (alleen met rare EQs...) dus daar zou ik nog ff mee wachten.?
Als je ooit nog eens ergens wat geld vind, zou ik snel een N-I X1 kopen. Dat ding geeft echt een meerwaarde aan je timecode set als je een mixer koopt zonder effecten. Als je voor 30 september dat ding koopt krijg je gratis de (legale) traktor pro 2 erbij.
Poster: TH3llC
ik kan je mijn mixvibes cross pack wel door verkopen voor een mooi prijsje, nu ligt het hier toch maar te liggen..
ben er heel te vreden over geweest, kijk er maar eens voor dan hoor ik het wel
Poster: Henri_D
problemen met nederlandse verdeler reloop