Had hem al als Soundcloud Link?bij iemand anders zijn topic gezet die ook voor 1e keer iets had geproduced. Ben?al tijdje bezig met?FL Studio dingen uit te vinden hoe alles precies werkt enz. en packs aan het downloaden. Nu ben ik echt bezig met iets proberen te maken. Hier zijn 3 previews van tracks die ik wil maken. Ik ben benieuwd naar commentaar en of?de?een?veel beter is dan de ander, want dan kan ik daar mee verder gaan. Ze zijn nu nog redelijk eentonig en basic, maar ik heb veel dingen toegevoegd. Reeverbs, delays enz. en heel veel uitgeprobeerd met Paramatric EQ 2 &?synths en claps?in reverse zetten. Ben benieuwd!
www.facebook.com/michaelmillerofficial
What do you think about [P] Miguel Pajaro - Producing Previews ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Gewoon zoeken naar Vengeance Sound Pack gratis torrents. 4,nogwat GB aan synths, claps enz.
Delays toevoegen staan heel veel tutorials van op internet enz. Je doet eerst bijv. Clap om de 8 tellen. Dan klik je op clap, komt er iets tevoorschijn (channel settings). Hier kan je ook kiezen om de Clap reverse te zetten, dat hij dus achterstevoren afspeelt. In de linkerhoek bovenin staat soort van pijltje naar beneden, daar klik je op. Dan Assign free mixer track. Komt de mixer tevoorschijn op het kanaal van de clap. Daar zie je rechts 8 balkjes. Links weer zo'n pijltje en daar klik je weer op. Dan zie je heel veel dingen die je kan gebruiken waaronder 'Fruity Delay 2', Fruity Reeverb & Paramatric EQ 2. Je kan die Delay 2 beter pakken dan de Delay Bank (mijn mening). Daar ga je wat mee kloten en je merkt zelf wat goed klinkt.
Volgens mij niet zo'n superduidelijke uitleg, maar heb mijn best gedaan om te laten snappen wat je bedoelt. Zoek via Youtube tutorials en via Google packs en download ze. Als je VST Plugins download dan zijn ze .dll Die zet je in goede map en klikt erop. Succes verder!
Ik denk niet dat het de bedoeling is om illegale software te promoten hier op DJR, plus de sample packs van veageance zijn gewatermerkt dus denk na bij wat je doet .
User edit by Bloedworst on 01-08-2011 @ 16:27:33 (2%)
1 member likes this@ Blackaround Dat noem je zo, dan word er aan en stuk audio data toegevoegd wat niet hoorbaar is maar voor de rechthebbende wel uit te lezen is en die data kan van alles zijn en audio freq boven het hoorbare, het kan en onderliggende freq zijn die constant aanwezig is zo goed als niet hoorbaar, het kan ook gewoon data zijn, net als en?trojan die vaak in illegale exe bestanden verwerkt word. Voor meer info wiki leaks hahaha lol stom van mij wiki pedia bedoel ik.
User edit by Bloedworst on 01-08-2011 @ 20:21:01 (11%)
Ja het maakt mij niet uit wat je doet we doen allemaal wel is wat, ik zeg alleen dat DJR niet bedoeld is om illegale software te promoten. Maar als je je sample pack heb gekocht zit er en readme file?op je cd/dvd -license- lees die maar door.
Edit Heb geluisterd maar ben er niet ondersteboven van, ik zou gewoon een track helemaal afmaken en dan posten.
User edit by Bloedworst on 01-08-2011 @ 20:11:30 (46%)
This is an old Topic
No new postings for 5.026 days. Post CommentThat would be 167.5 months or a whopping 13.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.