What do you think about [P] Eerste FL production ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zelfde verhaal hier. Eerste keer dat ik iets opgenomen heb met Fruity Loops. Ben paar maandjes mee aan het werken. Eerst veel proberen uit te vinden, nu echt bezig met producen. Ook?nogal eentonig. 3 'verschillende' previews.
Maar over die van jou; Klinkt best lekker!?Ik denk dat je dat best mooi kan uitbouwen. Als je op aantal dingen reeverb/reverse/delay zet, worden ze meestal veel beter van. Grtz!
je moet nu niet denken na een week dat je al iets uit kan brengen, zou al helemaal niks op soundcloud gaan zetten behalve voor commentaar. Probeer kritisch voor jezelf te zijn want bv de eerste stap denken jullie al te makkelijk over; de kick. iig veel succes!
Staat op Soundcloud voor commentaar.. En nee, ik verwacht al helemaal niet dat ik dit uit kan gaan brengen. Die kick heb ik uit een Vengeance pack en nog een lichte Reeverb en Bass boost opgezet. Toch benieuwd naar wat er mis mee is, als je zo zegt dan zou ik fijn vinden dat je ook zegt wat er fout aan is. Misschien te hard of alleen om de 4 tellen.
Ik deed eerst ook altijd reeverb op m'n kicks, maar dat is niet de manier. Je kan bv een kick met veel lage tonen (deep) pakken en een kick met veel hoge tonen pakken (meestal een punchy) en dan die twee layeren. Wat ik zelf ook wel eens gebruik is bij de plug in Maximus de insert op 'kick pump'. Alleen dat zal je kick alleen maar versterken. hoop dat t helpt
nu ik hem nog een keer luister moet je ook hard gaan side chainen, luister maar naar de kick aan het begin en wanneer je melodie erin komt. Je hoort de kick dan bijna niet meer.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community