Studio Meubel Project - Finished! (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

HouseContainer    posted on 31-07-2011 23:04
Hey allemaal, na een tijdje druk te zijn geweest met veel dingen en daardoor online juist stil te zijn geweest weer eens wat nieuws van mijn kant. Ben begonnen met de bouw van een Studio Meubel. Een deel van het design staat al online en zal straks of morgen ook al wat eerste plaatjes posten.
En natuurlijk veel belangrijker, de plaatjes van de eerste resultaten.

Eindresultaat:
User edit by HouseContainer on 29-04-2012 @ 00:15:59 (29%)

What do you think about Studio Meubel Project - Finished! ??

Vote :   

HouseContainer    posted on 28-05-2012 17:27
@Diion Dank-je-wel!

@FloRise Het hoeft natuurlijk niet veel geld te kosten, het meubel zelf is best goedkoper te maken. Maar ik kan niet ontkennen dat ik hier aardig wat geld aan heb uitgegeven, na lang sparen!
Ik ben zelf niet zo'n fan van drinken en apparatuur, dus denk niet dat er een koelkast gaat komen. Maar ik snap wel precies wat je bedoelt, ik haal de sfeer vooral uit de verlichting.
Ik heb inmiddels een nieuwe bureaustoel van de Ikea, middelmaat. Zal wel eens op de foto zetten. Heb hier ook nog zo'n luie stoel van Ikea staan voor rustige inspiratie momenten en een semi-bureau kruk.
FloRise    posted on 28-05-2012 18:05
haha, ja klopt. het hout is niet echt de kosten, maar rackmounts en kabel en dan ook nog een de apparatuur. dj meubel word wel goedkoper. maar het is zeker iets waar je trots op mag zijn. zeer knap gemaakt ook. ?mooie dingen waaraan je veel lol gaat beleven is wel duidelijk. veel plezier ermee.
MTHIJSMusic    posted on 28-05-2012 21:00
Damn Goed bezig geweest !
die Led strips staan zo mooi en die speaker stands en hij is ooknog op wieltje's zie ik,
echt ziek ! Winking my eye
Matthijs Kuiters
HouseContainer    posted on 29-05-2012 20:38
Dankjewel, het zijn trouwens geen led strips. Het zijn CCFL lampen die normaal worden gebruikt door case-modders om in een computer behuizing te bouwen.
joostvd    posted on 30-05-2012 21:23
waar heb je die standaards vandaan? als ik vragen mag
feestbeest    posted on 30-05-2012 23:39
Volgens mij zijn die standaarts gewoon ikea pootjes met een plankje en een likje verf!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
HouseContainer    posted on 03-06-2012 22:21
@joostvd Dat zijn inderdaad Ikea pootjes zoals?feestbeest al schreef. Deze zijn van de Capita serie. Plankjes zijn van MDF, plankjes zitten met vier schroefjes vast op het vlak van de pootjes. De onderkant zit met een grote bout en moer vast. Zie ook deze blogpost waarin het wordt gemaakt.
MTHIJSMusic    posted on 03-06-2012 22:24
Oke Die lampen zijn wel lekker fel Happy, laughing ben ook van plan om wat onder mijn laptop stand en speakers stand wat te gaan plaatsen maar eerst nog een langere stand waar alles mooi op kan Happy, laughing
Matthijs Kuiters
HouseContainer    posted on 16-07-2012 00:41
Een aantal mensen hadden gevraagd om het design (Google SketchUp), dat staat inmiddels online op mijn vernieuwde website.

This is an old Topic

No new postings for 4.730 days.
 Post CommentThat would be 157.7 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

90 Users online: 58 Guests (32 Unknown)
Pages generated today : 10.217
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.173.073