Poster:?Arondjuser
Waarom heb je je connectors niet gepopnageld? En waarom zitten je connectors aan de achterkant en je afdekplaatjes aan de voorkant??
Ik heb geen popnageltang en daar ook geen ervaring mee. Dit werkt netjes en zet alles prima vast en het blijft ook makkelijk los te halen voor veranderingen in de toekomst.
Alles zit aan de achterkant omdat ik dat mooier vind en practische. Je kan nu een connector losmaken en verplaatsen zonder de kabel ervan los te hoeven halen.
Ik heb gekeken hoe het er uit zou zien als je ook de afdek plaatjes aan de achterkant zou monteren, maar data ziet er lelijk uit omdat het gat dan toch zichtbaar blijft, ook al is het afgedekt.
Poster:?bambamstudio
Is je hoek van de monitoren wel goed? Het lijkt nu alsof het middelpunt van beiden monitoren elkaar op het, of net voor het bureaublad kruisen, en das slecht voor je stereo beeld, zeker bij Adam's met hun ribbon tweeter.?
Maar een mooi meubel!
De hoek heb ik nog niet gecontroleerd, heb de speakersteunen alleen gemonteerd. Ga ze straks uitlijnen als alles ook functioneel is. Ik ga echter niet voor de 60 graden hoek omdat ik dan of de speakers achter mijn meubel moest plaatsen of dichter naar elkaar toe. Maar dan komen ze te dichtbij, speakers hebben ook een minimale afstand nodig en dat vind ik belangrijker dan stereo image. Als ik toch nog stereo beeld wil controleren moet ik ze iets draaien en zelf wat naar achteren gaan zitten. Dan kan ik nog steeds een hoek van 60 graden maken.
Zie ook inderdaad deel 10 waar ceesietopc?al naar linkte:
Poster: ceesietopc
In deeltje 10 zegt hij daar wat over:
http://www.housecontainer.nl/blog/about-me/190-studio-console-part-10.html