welk Dj meubel (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Drumworks    posted on 31-07-2011 01:11
heej, weten jullie misschien mooie meubels waar je een 4 kanaals mixer en 2 tabletops op kwijt kunt? het meubel moet minimaal 1 m breed zijn, 80 cm hoog, en 35 cm diep. en ik zou er niet veel meer als 100 euro voor uit willen geven. mijn monitoren komen op kleine apparte plankjes aan de muur dus hier hoeft geen rekening mee te worden gehouden. ik hoor het wel!
The beats are still banging :)

What do you think about welk Dj meubel ??

Vote :   

Maikelxxl    posted on 05-08-2011 00:57
of kijk eens naar een glourias DJ meubel ( Excuses voor eventyle typefouten )
dj-zero    posted on 05-08-2011 10:14
Kijk eens een Pagina terug... Ikea expedit!
Drumworks    posted on 05-08-2011 10:25
expedit is een erg mooi meubel, ik vind het alleen jammer dat zoveel booth's het meubel al gebruiken, daarom zou ik toch liever voor iets anders gaan.
dj-zero    posted on 05-08-2011 10:31
Hmm ik moet zeggen dat t mij in mijn slaapkamer echt wei ig uit maakt wat andere dj's hebben staan:p net als wow pioneer/denon cdspelers.. Awesome maar iedereen heeft ze dus ik pak maar wat anders..:s
On tour geefk je dan wel weer gelijk:p daar is het juist leuk als iedere booth origineel is:p maargoed van een expedit kun je ook je individu maken in principe....
mrmagix    posted on 05-08-2011 11:07
Wil je iets cool en uniek, maak het dan gewoon zelf Happy, laughing. Je moet er inderdaad wel de tijd (en het materiaal) voor hebben, maar ik denk dat dat de enige oplossing is die nog degelijk is van prijsklasse.
Je kan natuurlijk op zoek gaan naar een uniek exemplaar (lees: dat nog niet op deze site staat) en dat dan kopen, maar dan kom je rap in schandalig hoge prijsklasses (djfurniture). Wel kan je hier met je ogen stelen en zelf het concept uitwerken Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Drumworks    posted on 05-08-2011 12:54
@mrmagix: vroeger bouwde ik nog welleens luidsprekerkasten zelf, maar een echt meubel voor op mijn kamer durf ik niet aanUnhappy, ik ben van plan om gewoon eens goed rond te gaan kijken, 0.a. bij ikea en andere zaken, en dan mijn beslissing te nemenHappy, laughing
tek-zotic    posted on 05-08-2011 13:04
Poster: mrmagix
Wil je iets cool en uniek, maak het dan gewoon zelf Happy, laughing. Je moet er inderdaad wel de tijd (en het materiaal) voor hebben, maar ik denk dat dat de enige oplossing is die nog degelijk is van prijsklasse.
Je kan natuurlijk op zoek gaan naar een uniek exemplaar (lees: dat nog niet op deze site staat) en dat dan kopen, maar dan kom je rap in schandalig hoge prijsklasses (djfurniture). Wel kan je hier met je ogen stelen en zelf het concept uitwerken Happy, laughing.

wat een afzetterij, zijn gewoon booths van mdf, kan je zelf, of met hulp van iemand die er verstand van heeft voor een 6de van de prijs maken ofzo
mrmagix    posted on 05-08-2011 13:12
Inderdaad, je betaalt gewoon voor het denkwerk achter het meubel. Natuurlijk is de afwerking wel 'perfect' hierbij maar iemand handig kan dat wel namaken Happy, laughing.

@ Ricky, Veel is er niet aan hoor, een luidsprekerkast moet perfect kloppen voor het volume, luchtdichtheid etc etc... dus in dat opzicht is het zelfs makkelijker Happy, laughing. Maar inderaad, als je het zo kan kopen, waarom ook niet Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 05-08-2011 @ 17:27:34 (3%)
stefanH    posted on 17-08-2011 18:45
ik heb onlangs ook de expedit gekocht voor op m'n kamer. wat pootjes eronder, 2 deurtjes erin, en je hebt een mooie draaitafel...staat overgens erg stevig en lekker ruim....een aanrader dus Winking my eye
save water, drink beer
Gilles123    posted on 17-08-2011 20:10
Die expedit kasten zijn toch 1.49 x 1.49 vind ik wel wat hoog en, die ndere van? 70x70 is dan weer te laag...hoe doen jullie dit ??

Aziaat    posted on 17-08-2011 20:19
De 2x4 expedit kast kopen en deze op zijn zij zetten Winking my eye
Eventueel met nog wat pootjes of een extra werkblad erbovenop, wat je zelf prettiger vindt.
stefanH    posted on 17-08-2011 20:26
de maten van de 2x4 zijn 149 cm lang, 79 cm hoog en 39 cm diep. je legt hem inderdaad op z'n kant zodat je een werkblad van 149 cm hebt, de hoogte is dan 79 cm. bij IKEA hebben ze ook pootjes van 11 cm hoog, dan maak je die eronder en zit je al op een hoogte van 90 cm, daarbij komt de hoogte van je booth die is meestal ook rond de 9 cm dus kom je op een totale hoogte van zo'n 100 cm. voor de meeste mensen een goeie hoogte. als dit niet zo is, kan je er eventueel hogere pootjes onder zetten, of een extra werkblad erop monteren.?
succes.
save water, drink beer
Gilles123    posted on 17-08-2011 20:37
Super bendakt allebei Winking my eye @stefanH hebje soms link van die pootjes?
stefanH    posted on 17-08-2011 21:28
save water, drink beer
Gilles123    posted on 17-08-2011 21:32
Bedankt Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

166 Users online: 17 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 20.776
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.757.291