DJ's Gezocht Regio Nijmegen. (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ACTIVE    posted on 28-07-2011 19:29
Extase Nijmegen is op zoek naar verschillende DJ's voor onze Donderdag, Vrijdag en Zaterdag avonden, we zijn op zoek na ervaren DJs die 18+ zijn. Je zal direct mee kunnen draaien in ons team van DJs die je zullen en kunnen begeleiden binnen onze club.

Extase is een Danscafe dat binnenkort uitgebreid zal worden in de style van een modernere Club, we zijn op moment bezig met een hoop veranderingen. Onze?DJs beschikken over pioneers CDJ2000's en pioneer SVM1000 op moment (DJM 900 nexus is besteld).?

Ben jij een ervaren DJ in stylen zoals Rnb, Hiphop, Reggaeton, Reggae, Latin (Salsa, Merengue) en house en weet jij deze stylen te mixen in en mooie set. Reageer dan op onderstaande Email adress die verschijnt als hidden message met gegevens zoals wie je bent, ervaring als dj, stylen die je het liefst draait, en wat jij denk wat van belang is als DJ.?

Reden van zoeken van nieuwe DJs is doordat 1 van onze resident DJs aangeven heeft te stoppen met zijn hobby dus vandaar dat wij op zoek zijn naar nieuw talent of DJs die ons DJ team kunnen en willen versterken.?

Groetjes JSimonBenjamin aka Active.

Om Reactie Email adres zichtbaar te maken gelieve 1 post te doen zodat ie zichtbaar word

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by ACTIVE on 28-07-2011 @ 19:32:24 (1%)

What do you think about DJ's Gezocht Regio Nijmegen. ??

Vote :   

Martullia    posted on 07-04-2013 01:43
Het beste kun je aan zo'n soort mensen geen aandacht besteden daar zijn ze meestal op uit.
FloRise    posted on 07-04-2013 01:47
ben geintresseerd, ondanks dat techno mijn ding is. ik ben altijd een alround dj geweest..die uitdaging zoekt

Mail ontvangen van (phase.active@gmail.com)
User edit by FloRise on 07-04-2013 @ 02:15:52 (39%)
Artez    posted on 07-04-2013 16:29
2 members like this  sommige mensen moeten echt leren lezen voordat ze reageren:P
guusvdblom29    posted on 07-04-2013 16:42
Valt hardstyle ook onder de gevraagde dj's?
FASA    posted on 07-04-2013 17:26
fuck hidden messages

www.soundcloud.com/nick-janssens1
ACTIVE    posted on 07-04-2013 18:11
1 member likes this  Wij zijn nog steeds op zoek naar Djs in dezelfde stylen als in de topic post staat aangegeven.?

Grappig om na 2 jaar nog steeds na openen van deze topic weer reacties te krijgen,?Zie ondertussen een aantal bekende namen waarvan er 1 al werkzaam is bij Extase :P

@Ron-Sastro Bel mij deze week.

@maracas neem even contact met mij (Benji) op zodat je binnenkort een keertje kan komen spinnen. Altijd leuk om even B2B te staan met bekende. Misschien kan ik nog wat leren van je?Embarassed

Even voor de duidelijkheid: Wij zijn niet op zoek naar beginnende DJs. Je moet van goeie huize komen met aardige ervaring dus geen beginnende Djs die werken met BPM sync etc..!! Djs die het met gevoel en gehoor doen waarvan wij kunnen verwachten dat er kwaliteit geleverd word.

Ik zal volgende week zondag alle mails die ik ontvangen heb beantwoorden en contact opnemen met iedereen die mij heeft gemaild.?

gr JSimonBenjamin.

Maracas    posted on 07-04-2013 18:25
Poster: ACTIVE

@maracas neem even contact met mij (Benji) op zodat je binnenkort een keertje kan komen spinnen. Altijd leuk om even B2B te staan met bekende. Misschien kan ik nog wat leren van je?Embarassed

Haha Benji, ik had niet eens door dat jij dat was hahahahaha! Ik heb je een berichtje op FB gestuurd Winking my eye Lijkt me gezellig!

EDIT: Jij leren van mij?Embarassed
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
User edit by Maracas on 07-04-2013 @ 18:50:51 (8%)
ACTIVE    posted on 07-04-2013 18:44
Is ook een oude profil met oude dj naam. Kan me naam blijkbaar niet veranderen dus zal waarschijnlijk nieuwe profiel moeten aanmaken :P
djcanta    posted on 07-04-2013 19:21
ah check... als je nog meer DJ's zoekt dan zijn Yorick en ik ook wel geinteresseerd Happy, laughing
allround DJ's met gemiddeld 8 boekingen per maand.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||

This is an old Topic

No new postings for 4.417 days.
 Post CommentThat would be 147.2 months
or a whopping 12.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

227 Users online: 13 Guests (214 Unknown)
Pages generated today : 1.326
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.609.077