2x Pioneer CDJ-100s in goede staat, geen krassen. Paar keer op feestjes mee gedraaid, maar overwegend thuis. Excl mixer, flightcase etc. Enkel de 2 losse CD-spelers Ik verkoop ze omdat ik graag betere CD-spelers wil. Incl. handleiding, kabels etc.
User edit by Ingrid on 28-07-2011 @ 14:25:37 (72%)
What do you think about [TK] 2x Pioneer CDJ-100s ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Voor de beginners die klaar zijn met digitaal draaien (via de laptop enz.) zijn dit zeker spelers om aan te raden! Daarbij moet ik zeggen dat deze 100's echt kwaliteit spul is dus zeker ook aan te raden voor drive-in shows. Ik heb ze nu zelf ook. Eigenlijk ben ik erg toe aan nieuwe spelers, omdat ik onderhand zeker op een hoger niveau terecht ben gekomen. Ik heb alleen simpelweg geen geld om nieuwe te kopen!
Kortom: voor de beginnende dj die toe is aan wat nieuws i.p.v digitaal draaien zouden dit wel is je eerste set kunnen worden!
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ten eerste is juist het digitaal draaien zwaar in opkomst. En ten 2de vervuil geen verkoop topic. Alleen reageren als je interesse hebt.
Als het goed is verkoop ik ze maandag voor 275 euro. Maar aangezien ik ervaring heb met mensen die ineens niet op komen dagen enzo, bij deze de vraagprijs
En inderdaad, het zijn uitstekende spelers om mee te beginnen, heb er ook veel plezier van gehad.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.