Hallo Beste Producers !!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TiKoR    posted on 27-07-2011 12:02
Ik ben? nieuw hiero en ben sinds een paar weken met fruity Loops begonnen.
Via een Maatje van me die ook wel eens had gewerkt met fruity Loops kwam ik in aanraking met het programma, en via hem ben ik ook hier gekomen.

Nu heb ik mijn eerste Intro af alleen ik heb geen idee hoe ik er meer afwisseling in kan toe brengen.
Als iemand een idee voor mij heeft zou ik dat zeer op prijs stellen.

De link die hier onder volgt is nog wel RAUW , ik heb dus nog niet gespeeld met effecten ( behalve een echo op het laatst ).

de link is ----> DIT <-----

Graag hoor ik wat jullie er van vinden !!
User edit by TiKoR on 27-07-2011 @ 14:54:51 (8%)

What do you think about Hallo Beste Producers !! ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 27-07-2011 17:13
Hallo en welkom
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
TiKoR    posted on 27-07-2011 17:23
bedankt Happy, laughing

BamBam? heeft U toevallig ook een poging gewaagd te luisteren naar me Sampletje ?

Ik hoop namelijk dat mensen me kunnen zeggen of t wat is of t niets is of tips hebben oid
zodat ik me 'skills' kan verbeteren.

groeten

User edit by TiKoR on 27-07-2011 @ 18:48:40 (100%)
Henri_D    posted on 27-07-2011 20:50
Welkom hier alvast.

Vrees dat het eerste antwoord op je vraag zal zijn dat je meer dan paar weken nodig hebt om track te leren maken. Want wat jou vraag ongeveer inhoud is dat iemand de song voor je gaat opstellen? Wat je nu hebt is heel toch heel basic. Het mist echt karakter en drive, gevoel er in. Dit is juist het moeilijke van songs te gaan maken Coolbeatjes plakken kan iedereen wel.?

Maar mss komen nog wel wat mensen met tips voor je, die kan ik jammer genoeg zelf niet geven, geen ervaring met FL.
TiKoR    posted on 27-07-2011 21:03
Dat de 'track'zo leeg is komt omdat dit nogmaar de intro is, mijn vraag was ook meer hoe je meer afwisseling er in kon brengen.

ik ging er ook niet vanuit hoor dat het makkelijk was :P? anders ging iedereen wel liedjes produceren haha.

bedankt voor uw comment en euhm.. ik hoop dat ik hem verder kan maken.

TiKoR    posted on 27-07-2011 21:11
Voor de genen die hier al heel goed zijn in remixen enstuf ik vond-->>? DIT <<---op zippy share

acapella? , mischien heeft iemand er iets aan.

ik kan er nu iig nog niets mee beginnen.

groetjes

This is an old Topic

No new postings for 5.040 days.
 Post CommentThat would be 168 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

91 Users online: 17 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 30.884
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.839.343