Demo by DJ Qualix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 26-07-2011 19:30
Op www.soundcloud.com/dj-qualix staan allemaal kleine mixen.
Op SC kan je maar bepaalde tijd aan muziek uploaden dus nieuwe account gemaakt voor demo'tje.
Duurt 1 uur. http://soundcloud.com/dj-qualix-channel/dj-qualix-channel-official
Geen effecten enz. omdat die niet op mijn Numarks & Behringer zitten.
Ben benieuwd naar reacties.
www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about Demo by DJ Qualix ??

Vote :   

Bonchanoize    posted on 26-07-2011 19:41
Valt wel mee, ik heb wel ??n vraagje. Is het wel verstandig om illegale muziek in een demo te steken?
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 26-07-2011 19:55
Je bedoelt 'niet-gekocht'? Of wat.. Ik ben pas 15 en zoveel boekingen krijg ik niet, dus om dan 300 tracks te kopen voor dik ?200,-? Ik ben momenteel hard aan het sparen voor CDJs 850 en dat gaat ook niet heel lekker. Als ik dadelijk echt serieus op grote festivals enz. sta en ouder ben zodat ik er geld voor heb dan ga ik het zeker doen. Nu heb ik iets van 20 tracks gekocht. 600 gedownload waarvan 150 echt heel goede. Ik heb dus toch besloten om te sparen voor de CDJs en voorlopig niet voor nummers te kopen. Illegaal heb je ook veel sneller nieuwe muziek. Op Soundcloud kan je bijv. bij Hardwell en Mike Mazu van alles gratis downloaden. Ik heb dus besloten het zo te doen en ik zal vast niet de enige zijn. Ook al had ik het natuurlijk anders gewild, maar ik ben ook niet zo'n verwend zoontje van rijke ouders.
MichaelMiller    posted on 26-07-2011 19:57
Poster: Bonchanoize
Valt wel mee

De mix? Muziekkeuze ben ik iig tevreden over, overgangen zijn 'redelijk' voor mijn doen.
Bonchanoize    posted on 26-07-2011 21:12
Ik ben ook geen verwend zoontje, maar al mijn geld zit in mijn muziek, dat vind ik toch wel redelijk belangrijk.
Op zich heb ik daar nu geen probleem mee, als je het geld niet hebt, dan heb je het niet, maar je mixt wel nummers die nog niet uitgebracht zijn. En daar kan je wel mee in de problemen geraken als het voor echt is.
De mix is vrij standaard, maar met 2 basis-cd-spelers kan je niet veel anders natuurlijk. Tracks volgen goed op mekaar, weinig op aan te merken.
Muziekkeuze kan wel iets beter. Je springt enorm van de hak op de tak. Openen met electro house over progressive naar tech, dan weer electro en commercieel. Misschien beter een genre kiezen en daar een mix rond maken
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 27-07-2011 01:45
@Bonchanoize Ik snap wat je bedoelt van alles door elkaar. Dit was juist de bedoeling zodat ik laat horen dat ik ontzettend veel verschillende dingen 'kan' draaien. Ik denk dat je doelt op dat gedeelte van Sander van Doorn, en dat klopt inderdaad. Zoals ik al zei; Nu examenfeesten, verjaardagsfeestjes en dus tot nu toe 1 groot optreden maar daar hadden ze me ook niet kunnen pakken dat ik die versie van R3hab draaide bijvoorbeeld. Al mijn geld zit ook in mijn muziek en wordt alleen maar meer. CDJs 850 zijn voor mij ontzettend duur en dan nog DJM 700 mixer (tweedehands?). Is toch flink sparen. Dat heeft toch voor mij momenteel hogere prioriteit dan legale muziek nu. En ik heb nog een andere fantastische club mix van Koko die wel uitgebracht is..Winking my eye
Sound-Division    posted on 27-07-2011 03:06
Poster: Mikeyy-V
Als ik dadelijk echt serieus op grote festivals enz. sta en ouder ben zodat ik er geld voor heb dan ga ik het zeker doen.

Ik zal je even uit je droom helpen, op serieus grote festivals staan lukt niet 1,2,3 en ook niet 4,5,6.

Bonchanoize    posted on 27-07-2011 10:08
Poster: Mikeyy-V
CDJs 850 zijn voor mij ontzettend duur en dan nog DJM 700 mixer (tweedehands?). Is toch flink sparen. Dat heeft toch voor mij momenteel hogere prioriteit dan legale muziek nu.

Dat is toch waar je een beetje verkeerd zit. De muziek moet altijd prioriteit krijgen op de gear.
Als je echt goed rondkijkt in cd-winkels, platenzaken, of sites zoals Beatport, zul je beseffen dat muziek echt de wereld niet kost. Chuckie Digital Dirty Dutch op Beatport bijvoorbeeld is 15 euro voor 25 lekkere dirty tracks. Spinnin records brengt ook de Spinnin Bundles uit met Bigroom, Progressive, Trance, al wat je wilt.
En voor even een zeepbel te doorbreken, vooraleer je mag denken aan draaien op een festival, zul je eerst minstens 50% eigen werk moeten kunnen presenteren, en dat zal niet dadelijk zijn. Maar, geef vooral de droom niet op. Blijf werken, blijf oefenen, blijf mixen Winking my eye
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 27-07-2011 11:24
Ik verwacht ook niet dat ik op mijn 20e al op?Extrema Outdoor?sta hoor, of dat ik daar ?berhaupt ooit mag draaien.?Als ik 17/18 ben kom ik al veel sneller en makkelijker aan geld dan nu op mijn 15e, alleen ik vind dat ik nu als DJ echt niet 300 tracks hoef te kopen. Is toch bijna 200 euro. En aangezien steeds nieuwe uitkomt... Ik draai momenteel dus alleen op van die feesten, niet in een discotheek ofzo dus ik kan dit niet begrijpen. Als je 5000 DJ's hebt van 15 die net zo zijn als ik ongeveer. Hoeveel kopen dan alles? En daar blijf je mee bezig, want je wilt natuurlijk de nieuwste muziek hebben. Dan kom ik dus nooit aan mijn gear in ieder geval. Geloof me, dat ga ik echt wel doen maar ik kan me nu niet permitteren. Ik blijf gewoon heel erg ermee bezig, maar voorlopig download ik zoveel mogelijk gratis op Soundcloud bij andere DJ's. Tuurlijk zal ik af en toe wel?op Beatport zo'n lekkere tracks kopen.
Gidi    posted on 27-07-2011 11:27
Je moet altijd verwachten dat je als je wat ouder bent iedere vrijdag in de lokale club komt te staan. Wanneer je dan eens een booking hebt op een groot event is altijd meegenomen.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
MichaelMiller    posted on 27-07-2011 11:57
Ik heb vandaag voor 8 euro muziek gekocht op Beatport. Je kon kiezen tussne MP3 & WAV en heb toch MP3 gedaan maar geluidskwaliteit WAV is beter toch? Volgende keer WAV? Vorige keer gekocht op iTunes. Heb nu van die Chuckie Digital Dirty House alleen Back Up van Jay Ronko & Josh Newson. Progressive, echt een te gekke track. Koko (R3hab remix) zit er bij en Birambi van Sunnery James & Ryan Marciano. Rest is ook allemaal van hun. Lekkere muziek toch? Vandaag 4 uur werken dus dan heb ik het zo terug! Nog aanraders?
MichaelMiller    posted on 27-07-2011 11:59
Iedere vrijdag in lokale club zou echt al te gek zijn! Helemaal mee eens, kwam mss zo over dat ik verwacht dat ik op Sensation ofzo mag draaien.. That's just a dream.
Vinnyo    posted on 27-07-2011 12:02
Poster: Sound-Division
Ik zal je even uit je droom helpen, op serieus grote festivals staan lukt niet 1,2,3 en ook niet 4,5,6.

Dromen mag altijd! Happy, laughing
Bonchanoize    posted on 27-07-2011 12:03
Blij dat je muziek gekocht hebt, en nogmaals als je op festivals wil draaien, dan zul je moeten leren producen Winking my eye
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 27-07-2011 12:06
Ja, weet ik heel goed. Zei een professionele DJ die me wel eens helpt ook al tegen mij. Heb nu 'amateurprogramma' FL Studio 9.0.0 Krijg ik ook wat hulp bij, weet nu waar alles zit. Nu veel packs aan het downloaden. Dan nog zorgen voor creativiteit. Ik zal eens een keer wat laten horen! Hebben jullie nog tracks die het echt supergoed doen in een club en waar iedereen helemaal op los gaat. Met zo'n mooie break enz.?
Bonchanoize    posted on 27-07-2011 12:12
Ik kom net terug van Tomorrowland waar ik wat vette (nieuwe) tracks gehoord heb. De meesten heb ik gevonden en er zijn een paar nog niet gereleased. Ik ben ze nu volle bak aan het kopen en binnenkort breng ik een mix uit met het beste van tomorrowland mainstage. Het zal vooral Electro/Prog House zijn met zieke drops, funky melodie?n en zware baslijnen Winking my eye.
Ik zal een tracklist bijvoegen voor de liefhebbers.
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 27-07-2011 12:23
Tomorrowland... Wat had ik daar graag bij willen zijn! Ik had op Youtube ook die set gehoord van SJ-RM (ook Mainstage). Vond hem echt fantastisch. Dat is wel zonde, als je geen 16 of 18 bent mis je heeeeeel veel vette dingen. Tot nu toe alleen Wish geweest met Vato Gonzalez, Dyna & Phalerieau. Ik ben 'liefhebber voor de tracklist'!
Bonchanoize    posted on 27-07-2011 12:26
Ik wacht eigenlijk nog op een paar tracks, maar als ze vandaag of morgen niet uitkomen,
begin ik eraan en zal hij vrijdag ten laatste af zijn.
Check het forum Winking my eye
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 28-07-2011 20:39
DJ Qualix nu voor feestjes waar ik ook top 40 enz. draai.
Miguel Pajaro alleen Dance. Weet vrijwel zeker dat dit mijn stijl gaat worden;
http://soundcloud.com/miguelpajaro/miguel-pajaro-club-bnn-dj
Begin zit ik er een paar keer langs, maar ben meer tevreden met deze mix dan de andere.
Henri_D    posted on 28-07-2011 20:47
Begonnen met luisteren, maar wat is die franse jingle van laidback luke rond de 1min? Komt echt overal alsof die song al een rip is ergens (bij mij toch).?

je hoort wel nog meer feedback als ik eens er volledig door raak. Begin heel eerlijk wat?slordig, maar dat gaf je zelf al aan dusja Thumbs Up

This is an old Topic

No new postings for 5.039 days.
 Post CommentThat would be 168 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

87 Users online: 13 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 30.796
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.839.255